קידום אתרים

דף הבית | פרסם כאן
 
 
 
   
 
עיצוב ובניית אתרים

עיצוב ובניית אתרים ישנן מאות חברות העוסקות בתחום של עיצוב ובניית אתרים רק בתל אביב. מספר החברות העוסקות בעף של עיצוב ובניית אתרים רק

איילה
פורסם: 6/2/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית עיצוב ובניית אתרים

 

עיצוב ובניית אתרים

ישנן  מאות חברות העוסקות בתחום של עיצוב ובניית אתרים רק בתל אביב. מספר החברות העוסקות בעף של עיצוב ובניית אתרים רק עולה משנה שלה בעוד חברות ותיקות רק הולכות ומתרחבות (עוברות למשרדים מרווחים יותר, קולטות עוד עובדים, עוד לקוחות...). עיצוב ובניית אתרים הפך להיות אחד מתחומי העיסוק המבוקשים ביותר בארץ ובעיקר בקרב צעירים מאזור המרכז.

לפני כעשור איש כמעט לא הכיר את הצירוף עיצוב ובניית אתרים, בטח שלא חשב שהוא יעבוד ב"עיצוב ובניית אתרים" או שהוא ינהל חברה העוסקת בתחום של עיצוב ובניית אתרים - אבל הנה אנחנו, בשנת 2010 (כמעט), עם מאות חברות המתמחות בתחום של עיצוב ובניית אתרים ונראה כאילו העקומה רק תעלה והמספרים רק יגדלו עם השנים.

המצאת המחשב קודם כל היא היא זו שאפשרה את המהפיכה האמיתית אבל לאחר המצאת המחשב, נקודת ציון חשובה ביותר הייתה כאמור המצאת הפס הרחב, מה שאפשר לחברות התוכן לספק תשתיות של שירותי גלישה מהירים לכמות עצומה של משתמשים ולכן אנשים בכל רחבי העולם הבינו שהם יכולים להתחבר אל העולם הגדול. הפס הרחב הביא את הבשורה - אינטרנט לכולם.

כמוט הגולשים האין סופית הביאה מיליוני אנשים ברחבי העולם להבין שהדרך לתקשר עם אנשים, קהילות, קהלי יעד שונים ועוד היא דרך אתרי אינטרנט ולכן החלו לעלות לאוויר עוד ועוד אתרים על בסיס יומי. כל ילד בן 16 הקים אתר והחל לפעול בו ואז קרה מה שתמיד קורה - נוצר שפע והשפע יצר תחרות והתחרות ייצרה "תחרות אגרסיבית"... אנשים הבינו שכדי להצליח בזירה האינטרנטית העמוסה צריך לא רק להקים אתר בין לילה אלא להקים אתר ענק! שווה! יפה! חדשני... וכאעיצוב ובניית אתרים ן נכנס לתמונה המושג החדש של עיצוב ובניית אתרים על ידי מקצוענים. עיצוב ובניית אתרים הפך להיות המקלף המנצח, מה שמכריע בין עוד אתר ברשת לאתר משגשג.

עיצוב ובניית אתרים ברמה גבוהה אשר בה הסטנדרטים הולכים ועולים מידי יום הפך להיות נחלתם של המוכשרים בלבד. אנשים הבינו שגם אם יש להם חוש טעם וגם אם נראה להם שיש להם יכולות טכניות לא רעות בכלל, כדאי להם להעביר את הפרויקט של עיצוב ובניית אתרים לחברה של מומחים רק בכדי להיות בטוחים במאה אחוז שהם בוחרים באופציה האופטימלית.

אם אתם מתלבטים בין פנייה לפירמה גדולה ומוכרת העוסקת בתחום של עיצוב ובניית אתרים לבין פניה לחברה קטנה / משרד בוטיק דעו לכם שהגודל לא קובע! מה שחשוב זהלפנות לכמה שיותר חברות ולבקש רפרנס (כלומר לבקש שיפנו אתכם לאתרים אותם הם בנו ועיצבו) כדי שתוכלו להתרשם מהעבודה טכנית וויזואלית. כמו כן, חשוב לראות לא רק איך אותם בעלי מקצוע עבדו על אתרים אחרים אלא באיזה טווח של זמנים הם יכולים לעבוד על האתר שלכם וכמובן שקיימת השאלה של הצעות מחיר.

רוצים לדעת עוד על התחום? הקישו את הצירוף "עיצוב ובניית אתרים" במנוע חיפוש.