קידום אתרים

דף הבית | פרסם כאן
 
 
 
   
 
עיצוב אתרי אינטרנט

עיצוב אתרי אינטרנט עיצוב אתרי אינטרנט הוא אחד התחומים החדשים שפשוט תפסו את הדור הצעיר כל כך חזק שלא ניתן כבר לדמיין את שוק העבודה מבלי

איילה
פורסם: 6/2/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית עיצוב אתרי אינטרנט

 

עיצוב אתרי אינטרנט

עיצוב אתרי אינטרנט הוא אחד התחומים החדשים שפשוט תפסו את הדור הצעיר כל כך חזק שלא ניתן כבר לדמיין את שוק העבודה מבלי משרדים קטנים וחברות גדולות המעניקים שירותי עיצוב אתרי אינטרנט.

לחשוב שלפני קצת יותר מעשר שנים, אנשים היו שומעים את הצירוף עיצוב אתרי אינטרנט ולא מבינים על מה בדיוק אתם מדברים, כיום אין עובד זר מהפיליפינים שלא מכיר את הביטוי הזה (טוב אולי לאו דווקא בעברית אבל את התחום - ועוד איך!).

עיצוב אתרי אינטרנט הפך כל כך חשוב, מאחר ואנחנו חיים כיום בעידן של שפע. אנו חיים בעידן של מותרות. לא צריכים דברים כמו רוצים או חושקים בהם. אם לא היינו חיים סגנון חיים השופע ב"שפע" סביר להניח שהיינו לובשים עדיין בגדים משנה שעברה או אפילו (אלוהים ישמור!) מלפני שנתיים וזאת כל עוד הבגד לא קרוע או קטן. אם לא היינו חיים בעידן הזה, סביר להניח שהיינו מסתפקים בשעוני יד קטנים בכדי לדעת מה השעה ולא מחליפים אותם עד שהם לא היו מתקלקלים או נשברים... אבל אנחנו חיים בעידן ה"נייס טו הב"- HAVE TO NICE כלומר אנחנו רוצים את הדברים היפים, המפנקים ומהענגים - צרכים חשובים וקיומיים הם כבר מובן מאיליו.

אם היינו חיים בתקופה אחרת, עם מערכת ערכים שונה ותרבות שונה, היינו מסתפקים באתרי תוכן אינפורמטיבים אשר היו משדרים לנו חדשות (אקטואליה, כלכלה, מזג אוויר ועוד) ואומרים תודה. אבל לא, אנחנו לא מסתפקים במוצר עצמו (חדשות היום) אנחנו רוצים את זה ארוז יפה יפה. וכאן בדיוק נכנס לתמונה התחום של עיצוב אתרי אינטרנט.

עיצוב אתרי אינטרנט הוא מה שהופך עבורינו (האנשים המערביים המפונקים) את הגלישה לחווייתית, מה שעוטף את מה שאנחנו צריכים לדעת במה שיפה לנו לראות בעין.

אנשים כל כך התרגלו שכל דבר נראה יפה, קופסת שימורים בסופר מרקט ושקיות בבתי מרקחת, כל דבר צריך להראות יפה ויזואלית / אסתטית אחרת לא נאה לנו.

עיצוב אתרי אינטרנט הואתחום שהולך ותופס יותר ויותר תאוצה בעקבות דרישה הולכת וגוברת מטעם ציבור הגולשים. אנשים לא באמת מודים שהם מעדיפים אתר אחד על פני אחר רק בגלל ההבדלים ברמה של עיצוב אתרי אינטרנט, הרבה אנשים בעצמם לאיודעים שהם נמשכים דווקא לאתר אחד ולא לאתראחר בגלל ההבדלים בתחום של

עיצוב אתרי אינטרנט, הם פשוט מעדיפים...

הנתונים אשר הצטברו בקרב קהילת אנשי האינטרנט מצביעים חד וחלק על מגמה של התגברות הדרישה לסטנדרטים גבוהים יותר ויותר בתחום של עיצוב אתרי אינטרנט.

הדוגמאות הכי פשוטות המצביעות בוודאות על העדפה ברורה של ציבור הגולשים באינטרנט דווקא אתרים מעוצבים באופן ייחודי, מעניין, יוצא דופן, עיצוב אתרים בצורה חדשנית תוך שימוש בתוכנות מתוחכמות ואלמנטיים חדשנים היא זו: דוחות של בעלי אתרים אשר עברו שדרוג גראפי (שימו לב, מדובר על עיצוב גארפי חיצוני בלבד. התוכן נשאר בדיוק אותו דבר, מילה במילה, אם במקרים של אתרי חדשות יומיים, כל הקטגוריות נשארו זהות, אופי הכתבות, אורך המבזקים... הכל נשאר זהה לחלוטין), אבל האתרים אשר עברו "שיפוץ ויזואלי" החלו פתאום להנות מתנועה מרשימה יותר של גולשים מידי יום וכך הם הפכו לאתרים יותר מצליחים.