קידום אתרים

דף הבית | פרסם כאן
 
 
 
   
 
עיצוב אתר

עיצוב אתר - למה זה כל כך קריטי? כבר מהכותרת ניתןלהבין כי מדובר כאן בנושא בעל חשיבות עליונה. עיצוב אתר הוא לא סתם חובה, עיצוב אתר הוא ל

איילה
פורסם: 6/2/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית עיצוב אתר

 

עיצוב אתר - למה זה כל כך קריטי?

כבר מהכותרת ניתןלהבין כי מדובר כאן בנושא בעל חשיבות עליונה. עיצוב אתר הוא לא סתם חובה, עיצוב אתר הוא לא בגדרחשוב מאוד, עיצוב אתר הוא קריטי לעסק שלך נקודה! האדם היחידי שיכול להרשות לעצמו לוותר על התעסקות בסוגיית עיצוב אתר הוא מי שאין לו אתר (ואז הוא צריך לתפוס את עצמו בידיים ולמהר לבנות אתר - אחר כך נדבר גם איתו על החשיבות של עיצוב אתר).

עיצוב אתר בעידן של תחרות: קיימת קיום תחרות גדולה בין אתר לאתר. יותרנכון לומר שאין אתר שלו אין מתחרים ומתחרים "קשים" המתחם האינטרנטי של היום. התחרות רק מתגברת משנה לשנה. אנשים אינם נכנסים לאינטרנט, מקישים שם של אתר ונשארים לראות מה יש לו להציע. אנשים נכנסים למנוע חיפוש, מקישים את הנושא (לדוגמא: צלם חתונות, קייטרינג באיזור הצפון, צימרים ליד הכינרת ועוד ועוד) ואז זה מתחיל - מנוע החיפוש מתחיל לקבץ את כל האופציות (היינו את כל המתחרים שלכם) ומסדר להם אותם אחד אחרי השני, עשרות מאות ואלפי אופציות עומדות זמינות בפני כל גולש פוטנציאלי. עיצוב אתר הוא הוא מה שיכריע לגבי הסיכוי של האתר שלך למשוך את הגולש מאחר ואם הוא יקליק על האתר ובשניות הראשונות שלו האתר לא ימצא חן בעיניו - הוא פשוט ימשיך הלאה ויתן הזדמנות לאתרים אחרים מתוך הרשימה האין-סופית. מאוד פשוט. עיצוב אתר לא מבטיח הצלחה מסחררת,הוא אפילו לא מבטיח הצלחה מסחרית, עיצוב אתר בשלב זה מבטיח לכם הזדמנות. כאשר האתר מעוצב יפה ומעניין ויזואלית, אנשים נוטים להשאר ולראות מה יש לכם להציע. כאן זה כבר עניין של תוכן (תוכן שיווקי, תוכן ענייני וכמובן - היצע מסחרי).

עיצוב אתר בעידן של מיתוג: עיצוב אתר חשוב בשני מובנים: 1. עיצוב אתר, ההופך אתר ליפה יותר, מסודר יותר בעין, אטרקטיבי יותר וכו', מבטיח כי לגולשים נעים להביט על המסך ולכן הם ישארו באתר זה ואולי אף יחזרו. 2. עיצוב אתר חשוב בעיקר להעביר את המסר של העסק שלך (בין אם זה עסק קולניארי השם דגש על טריות ואיכות או חברת אבטחה השמה דגש על ביטחון העסק שלך), העיצוב מעביר לגולשים את המסרים עליהם אתה יכול לכתוב מכאן ועד ירושלים. תמונה אחת שווה אלף מילים. אתר מעוצב נכון אחד - שווה ארהע מיליון מילים!

עיצוב אתר נכון, לא רק מושך את העין הוא מאפשר לך ליצור בידול (לעמוד על ההבדלים בינך לבין המתחרים). עיצוב אתר בצורה מקצועית מאפשר לכך לחסוך במילים, לחסוך בזמן עבור הגולש הפוטנציאלי - להעביר מסר חד וברור והכי חשוב, בעידן של מיתו - מסר זכיר.

עיצוב אתר בעידן של ריבוי מותגים ומסרים: עיצוב אתר הופך יותר ויותר קריטי בעידן בו כמעט לכל עסק בארץ יש אתר, מי שעדיין אין לו נמצא בתהליך בנייה וחברות חדשות (להן בוודאי יהיה אתר בית) נמצאות בתהליך הקמה. יש תחרות עצומה. ציבור הגולשים כבר מתחיל להתבלבל בין חברה אחת למתחרה שלה... זהו מצב מסוכן מבחינה מקצועית. באמצעות עיצוב אתר - אתם יכולים להגיע לניראות ויזואלית ייחודית שאף אחד לא יתבלבל ולא יבלבל אתכם עם אף אחד אחר.