קידום אתרים

דף הבית | פרסם כאן
 
 
 
   
 
פרסום באינטרנט

פרסום באינטרנט פרסום באינטרנט הפך להיות כל כך מבוקש מאחר והוא הוכיח את עצמו, חזור והוכח, כערוץ פרסומי כל כ

איילה
פורסם: 11/11/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית פרסום באינטרנט

 

פרסום באינטרנט

 

פרסום באינטרנט הפך להיות כל כך מבוקש מאחר והוא הוכיח את עצמו, חזור והוכח, כערוץ פרסומי כל כך משתלם, כך שיש כיום מאות אנשי פרסום צעירים בארץאשר ההתמחות המרכזית שלהם הינה פרסום באינטרנט. יש מחלקות המתמקדות בתחום של פרסום באינטרנט בכל משרדי הפירסום הגדולים וכן משרדי פרסום קטנים ובינוניים, כולל משרדי בוטיק ייחודיים אשר מציעים אך ורק פרסום באינטרנט והם מלאים בלקוחות אשר ממשיכים להציף אותם ולהעסיק אותם בעבודה מהבוקר ועד הלילה. פרסום באינטרנט הוא אחד הטרנדים החמים ביותר בענף הפרסום ויש לכך כל כך הרבה סיבות והסברים. במאמר זה ננסה לעמוד על היתרונות והחוזקות המרכזיים של פרסום באינטרנט בשנת 2010:

 

פרסום באינטרנט קל להשתלב בטרנד: לא משנה אם אין לכם הסטוריה ארוכה של פירסום בתשדירי רדיו או באמצעות מודעות פירסומיות בעיתונים המובילים, לחדור לעולם הוירטואלי זה קל עבור כולם. ברגע שבחרתם להתחיל במערך פרסום באינטרנט, בין אם זה באמצעות מחלקת הפרסום בחברה או באמצעות משרד פירסום חיצוני, מתחיל תהליך של משא ומתן מזורז יחסית למדיות המתחרות מול בעלי שטחי הפרסום באינטרנט. כאשר הקמפיין שלכם מוכן - ניתן מייד להעלותו לאתרולהתחיל לבחון הישגים (לא צריך להמתין עד להוצאה לאור של ירחון או להמתין עד שיתפנה שטח פרסום על גשר בחודש הבא...). האינטרנט היא מדיה דיגיטאלית / זורמת בה הכל עובד בקצב מהיר.

 

פרסום באינטרנט התשלום הוגן: פרסום באינטרנט הוא הערוץ היחיד שיכול להבטיח לך ניהול קמפיין הוגן עד האגורה האחרונה. הכלים העומדים כיום לרשות אנשי הפרסום באינטרנט (סרגלי כלי עזר המאפשרים ספירת גולשים באתר, מספר צפיות בעמוד, מספר הרשמות או מספר רכישות של מוצר "און-ליין"), כל אלו מאפשרים לכם לחתום על חוזה תשלום בו אתם מתחייבים לשלם רק על תוצאות מוכחות כך שלכל הצדדים שי אינטרס שהקמפיין יעבוד ואתם יודעים שבכל מקרה - לא הפסדתם גם אם לא הרווחתם כפי שציפיתם. מרכיב הסיכון במסע פרסום באינטרנט הוא מינימאלי ביחס לאלטרנטיבות האחרות.

 

פרסום באינטרנט תוצאות שמפתיעות בכל פעם מחדש: התוצאות הנראות לעין כבר אחרי כמה שעות / או כמה ימים בהם קמפיין נמצא "באוויר" ממשיכות להפתיע את המפרסמים בכלפעם מחדש.  תנועה גוברת של גולשים באתרים, בבלוגים ופורומים, חבר ממליץ לחבר, חילופי קישורים... כל האפליקציות הקיימות המאפשרות למפרסים להגיע לחשיפה מאקסימאלית תוך פרק זמן קצר ביותר - אין לאינטרנט מתחרים!

פרסום באינטרנט אופציות לערוצי פרסום מגוונים (כולל פרסום סמוי, יחסי ציבור, מיתוג ועוד): פרסום באינטרנט הוא כאמור מכלול שלם של אופציות הניתנות לביצוע באמצעות המבנה הדינאמי של אתרים המשלבים אפשרויות פרסום "מחוץ לקופסה" וגם כמובן - בתוך הקופסה.