קידום אתרים

דף הבית | פרסם כאן
 
 
 
   
 
פרסום באינטרנט

אם אתם עסק צעיר באינטרנט או עסק ותיק ומנוסה, אתם ודאי שמעתם על הניסים והנפלאות של הפרסום באינטרנט


איילה
פורסם: 5/24/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית פרסום באינטרנט

 

פרסום באינטרנט - טיפים ועצות

 

מאחר וכולם שמעו כבר על פרסום באינטרנט כעל הכלי הרלוונטי והאפקטיבי ביותר לפרסום בעידן החדש, חברות רבות, בעיקר חברות קטנות, עסקים משפחתיים, חברות נישה ועוד, מתחילות לנצל את ההזדמנויות החדשות ומקד את הפעילות הפעילות המסחרית / שיווקית בערוץ הוירטואלי החדש. להלן הטיפים והעצות החשובות ביותר עבור המצטרפים החדשים לעולם שכולו פרסום באינטרנט:

 

פרסום באינטרנט - מילת המפתח היא מיקוד: פרסום באינטרנט הוא פרסום כל כך אפקטיבי ומצד שני פרסום באינטרנט הוא פרסום כל כך משלתם לכלכית (הוצאות ביחס ישיר להכנסות) מאחר והרעיון המרכזי הוא מיקוד. בעוד שתשדיר רדיו פונה אל כלל המאזינים וכן תשדיר פירסומת בטלויזיה פונה אל כל המשפחות בארץ הצופות בשלב זה... פירסום באינטרנט הוא איננו כללי הוא ממוקד. החל מבחירת מדוקדקת של אתר, דרך בחירת הקטגוריה של אותו אתר (צרכנות, אופנה מוזיקה ועוד), אתם יכולים ממש להגיע לפלח שוק מסויים "אחד לאחד".אתם יכולים להגיע לבני נוער שעלו מרוסיה, לחיילים משוחררים ששרתו בקרבי, לסטודנטים מאוניברסיטת בן-גוריון ועוד ועוד. היכולת לרדתלרזולוציות נמוכות על פי סינון סוגי האתר וסוגי העמודים באינטרנט - יש לכם את האופציה להגיע לקהל יעד מאוד מאוד ממוקד. המטרה היא פלנות אליו באמצעות פרסום באינטרנט עם מערך פירסום קריא וברור והכי חשוב: "פשוט, פשוטף פשוט!".

 

פרסום באינטרנט - יצירת דרייב: דרייב זה הנעה לפעולה. בעוד שפירסומת בטלויזיה עושה חשק באופן כללי לגלידה המוצגת ואז אתם אולי תחשבו עליה כשתעמדו מול המקרר של הגלידות בסופרמרקט,  פרסום באינטרנט אמור להניע אתכם לפעולה כאן ועכשיו. טוב, אתם לא יכולים להושיט יד ולקחת קופסת גלידה... אבל אתם כן יכולים להקליק על הפירסומת, להגיע לעמוד נחיתה, למלא את הפרטים שלכם כדי שנציגי שירות יוכלו להתקשר או לשלוח לכם עוד פרטים והכי חשוב - אתם כן יכולים לרכוש, באמצעות כרטיס אשראי,מוצרים און ליין.

 

פרסום באינרטנ - פרסום שנראה יפה יוביל לתוצאות יפות: זכרו כי פרסום באינטרנט הוא פרסום ויזואלי / חושני. אנשים רואים לפני שהם קוראים טקסט, מבררים מחירים, אחריות ותנאי יציאה... לפני שהם בכלל מגיעים לשלב של קבלת החלטות - הם רואים. לכן פרסום באינטרנט חייו להתבצע על ידי מומחים לעיצוב גראפי מתקדם בעזרת תוכנות חדישות ביניהן: פלאש, פריהנד, פוטושופ ועוד.

 

פרסום באינטרנט - זה מתחיל ונגמר בקהלי יעד: קהל יעד הוא מילת המפתח כבר ציינו זאת בשלב המיקוד. מה שחשוב זה להבין את השפה של קהל היעד, איך הוא מדבר, מה מעניין אותו, מה משכנע אותו, מה מדאיג אותו, מה מצחיק אותו ועוד... ככל שתלמדו יותר על קהל היעד (באמצעות אותו אתר או עמוד בו הוא גולש) - תוכלו לפנות אליו באמצעות פרסום ליגה א'.