קידום אתרים

דף הבית | פרסם כאן
 
 
 
   
 
מאמר

מאמר באינטרנט- הדרך החדשה לפרסום וקידום כתיבת מאמר באינטרנט היא הדרך החדשה לפרסום וקידום של אתרי אינטרנט בימים אלה. אחרי שהאינטרנט פרץ א

עידן
פורסם: 5/24/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית מאמר

 

מאמר באינטרנט- הדרך החדשה לפרסום וקידום

כתיבת מאמר באינטרנט היא הדרך החדשה לפרסום וקידום של אתרי אינטרנט בימים אלה. אחרי שהאינטרנט פרץ את כל הגבולות והסיר את כל המחסומים, כתיבת מאמר באינטרנט הפכה להיות אומנות בפני עצמה שלה חוקים ודרכי פעולה משלה.

כתיבת מאמר באינטרנט באה לרוב לצורך קידום של אתר מסוים. כיום אתרים רבים למעשה עובדים בשביל הרובוט של גוגל שתפקידו לנטר ולאתר אתרים שונים שהוא חושב שיעניינו את הלקוחות. כל הפרמטרים והחוקים שלפיהם עובד הרובוט של גוגל אינם ידועים כמובן לכל ונחשבים כסוד שמור עד מאוד, אך כמה חברות הצליחו בעזרת ניסוי וטעייה בעיקר לפתח כמה מתכונותיו ופועלות על תכונות אלה כדי לקדם את האתרים המשלמים להן עבור הקידום.

כתיבת מאמר באינטרנט היא בדיוק אחת מהדרכים הללו. כתיבת מאמר באינטרנט היא מאפיין אחד שאותו הרובוט של גוגל מחפש משום שהיא מעידה על עדכון של האתר בתחום מסוים (תחום זה מתייחס למילת המפתח המופיעה במאמר) ומעדיפה על הרלוונטיות של האתר לגולשים. אתר המפרסם מדי יום ביומו חומר חדש צפוי לעלות גבוה במנוע החיפוש ולהגיע אף לחמישייה הראשונה של האתרים המופיעים בחיפוש. חמישייה זו נחשבת לפסגת ההצלחה של הפרסום באינטרנט ולכן העוסקים בנושא זה של כתיבת מאמר באינטרנט מכוונים בדיוק למטרה זו.

כתיבת מאמר באינטרנט היא ממש לא כתיבה רגילה של מאמר אלא יותר אומנות סבוכה המדרישה מהכותב תכונות אופי כגון עמידה ביעדים, התמודדות עם לחץ, יכולת עבודה של כמה שעות מול המחשב, ריכוז גבוה מאוד, ידע כללי נרחב ביותר, יכולת כתיבה ויצירתיות וכמובן גם אוריינטציה שיווקית שהוא צריך להוסיף לטקסט. כתיבת מאמר באינטרנט היא כאמור כתיבה שלה חוקים משלה. בדיוק כמו שלכתיבה במגזין מסוג מסוים יש חוקים משלה, לכתיבה בעיתונות הארצית יש חוקים משלה ועוד, גם לאינטרנט יש חוקים משלו.

מדיום האינטרנט הוא המדיום המתפתח ביותר בעולם בימים אלה כשהוא לאט לאט מכרסם באחיזת השוק של אמצעי פרסום אחרים כגון העיתונות הכתובה, הרדיו ואף הטלוויזיה. בשל עלייתו של כוח זה, ויחד עם זאת העלייה של מקומות\ מנועי חיפוש כגון גוגל הופנו מאמצי פרסום רבים לנושא זה.

כתיבת מאמר באינטרנט הפכה היום לפעולה שיווקית ופרסומית לכל דבר וכותב תוכן מורשם עם קבלות בוודאי שימצא לו עבודה בקלות בימים אלה. כתיבת מאמר באינטרנט מיועדת כאמור להקפיץ את האתר בתוצאות החיפוש של מנועי החיפוש המובילים באינטרנט ולכן מחזיקה בפרמטרים משלה לגבי הצלחה של עניין זה. כתיבת מאמר באינטרנט, אם מתבצעת נכונה ובצורה מתמשכת תביא לעלייה נרחבת בחשיפה לאתר כשכיום אנשים כבר לא מפחדים לרשום את פרטי כרטיס האשראי שלהם באינטרנט ובעלי האתרים מודעים לכוח הקנייה האדיר והגדול שלפתע התממש שלו, יש מאין.