קידום אתרים

דף הבית | פרסם כאן
 
 
 
   
 
שיווק אינטרנט

שיווק אינטרנט לבעלי מקצועות חופשיים רופאים, בעלי מסעדות, עורכי דין וסוכני נדל'ן - כולכם עומדים ללמוד כאן את הצעדים החשובים ביותר למינוף

איילה
פורסם: 5/24/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית שיווק אינטרנט

 

שיווק אינטרנט לבעלי מקצועות חופשיים

רופאים, בעלי מסעדות, עורכי דין וסוכני נדל"ן - כולכם עומדים ללמוד כאן את הצעדים החשובים ביותר למינוף העסק שלכם באמצעות שיווק אינטרנט:

שיווק אינטרנט לרופאי שיניים ורופאים פרטיים: שיווק אינטרנט הוא הדרך שלכם להגיע לקהל רחב של קלייטנטים פוטנציאליים באמצעות חשיפת הכישורים שלכם והידע שלכם. שיווק עצמו במדיה האינטרנטית יכולה להתבצע באמצעות כתיבת מאמרים מקצועיים, טיפים, עצות, תשובות לשאלות הגולשים בנושאים בריאותיים או לכתוב מיוזמתכם לבעלי ועורכי אתרים בתחומים של בריאות ולייפסטייל תמורת קרדיט (ציון השם שלכם ושם הקליניקה ואם יש לכם אתר בית - אז תמורת קישור לאתר שלכם). כך שבעל האתר מרוויח כי יש לו בעל מקצוע שכותב לו על תחומים מעניינים שרק בעל מקצועי מומחה יכול לכתוב עליהם ומצד שני, אתם מרוויחים כי אנשים מאתרים שונים נחשפים לשם שלכם ויש להם דרך גישהישירה אליכם ישירות מהאתר.

שיווק אינטרנט לבעלי עסקים קולינריים: מנהלים מסעדה, בית קפה או פאב? שיווק אינטרנט הוא הכלי האופטימלי למנף את העסק. יש כיום המון אתרים אשר מספקים לגולשים מידע רלבנטי על מקומות בילוי מומלצים. אתם יכולים להתחיל לדוגמא מלספק לאתרים מתכונים של מנות מובחרות מהתפריט כך שבעלי האתריוכלו להעניק לגולשים שלהם ערך מוסף (מנות גורמא של מסעדות ובתי קפה) אבל הם יהיו מחוייבים לתת לכם קרדיט - שם של מסעדה, כתובת, טלפון ואף אתר בית וכך אתם תהנו מזרימה ישירה של גולשים לאתר שלכם. כבעלי עסקי בילוי, בוודאי שאתם נהנים מביקורים של סלבריטאים אצלכם בעסק, כאשר זה קורה, אתם יכולים לפנות למדורי החברה הגבוהה / או מדורי הרכילות (בעיקר אם יש לכם תמונה) ולמסור להם את פרטי ההתרחשות.

שיווק אינטרנט לעורכי דין: שיווק אינטרנט עבור עורכי דין זה כלי מתבקש מאחר והאינטרנט הוא פלטפורמה מצויינת לדון בה בנושאים משפטיים. בכל יום מתפרסמות ידיעות על כתביאישום חדשים, פסקי דין תקדימיים והצעות חוק חדשות. האינטרנט היא פלטפורמה עבורכם להגיב,להתבטא, לתת לציבור עוד מידע וכלים להבין את הסוגיות השונות מבחינה משפטית. בעודכם פונים אל הציבור עם ידע, טיפים ועצות, אתם בעצם בונים ומחזקים עוד ועוד את התדמית שלכם כברי סמכא כך שבבוא העת, כאשר ציבור הגולשים יזדקק לעורך דין (ומי לא נזקק לעורך דין?) הם כבר יזכרו אתכם ואת המקצועיות שלכם. כמו כן, האינטרנט הוא כלי שיווקי במובן הזה שאתם תמיד יכולים להעלות ידיעות משפטיות על תיקים בהם אתם הייתם מעורבים (כמובן - תיקים בהם ניצחתם). כבר היו מקרים רבים בהם שיווק אינטרנט הפך עורכי דין אנונימיים לבעלי שם בן לילה.

שיווק אינטרנט לאנשי נדל"ן: בסעיף הקודם הצגנו כלים למינוף עורכי דין פרטיים באמצעות שיווק אינטרנט דרך כתיבת מאמרים, טיפים, תגובות והצעות בתחום התמחותם. האופציה הזו רלבנטית ביותר עבור אנשי נדל"ן בעיקר בתקופה בה התקשורת לא מפסיקה לדון בנדל"ן - הביקוש לנדל"ן, מחירי נדל"ן, האם הנדל"ן ישרוד את המיתון? ועוד. כתיבת מאמרים מקצועיים, העברת מסרים חשובים לציבור, מסרים שיסייעו לגולשים להבין את האופציות לשהם ולקבל החלטות טובות יותר - כל אלו ועוד ציון מקרים בהם אתם הייתם מעורבים (השקעות חשובות, יוזמות מבורכות ועוד סיפורי הצלחה אישיים) יסייעו לכם לחדור לתודעת הגולשים וכאשר הם יחפשו מומחה - הם ידעו למי לפנות.