קידום אתרים

דף הבית | פרסם כאן
 
 
 
   
 
שיווק ופרסום

שיווק ופרסום רוצים לדעת האם אתם מתאימים לעסוק במקצועות של שיווק ופרסום? רוצים לדעת אם יש לכם את הכישרון להוביל מערכי שיווק ופרסום? רוצים


איילה
פורסם: 5/24/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית שיווק ופרסום

 

שיווק ופרסום

רוצים לדעת האם אתם מתאימים לעסוק במקצועות של שיווק ופרסום? רוצים לדעת אם יש לכם את הכישרון להוביל מערכי שיווק ופרסום? רוצים לדעת איך מתחילים להשתלב בתחום של שיווק ופרסום? כל זאת ועוד, במאמר הדן במקצוע המבוקש ביותר כיום - שיווק ופרסום:

שיווק ופרסום הוא תחום עיסוק המתאים למגוון רחב של אנשים צעירים ובעלי מוטיבציה להצלחה. אין טיפוס אחד אשר נועד להיות איש שיוור ופרסום טוב. מאחר ומדובר על תחום רחב ומעניין, יש כמה התמחויות בתוך הקטגוריה של "שיווק ופרסום" וכמו כן, תמיד יש את סוג האירגון בו האדם העוסק בתחום של שיווק ופרסום נמצא שגם לו יש השפעה. עדיין מבולבלים? מייד זה יסתדר.

שיווק ופרסום - מקצוע לאנשים אנליטיים: שיווק ופרסום הוא תחום בו מחקרים, דו"חות סטטיסטיים, חוות דעת של בעלי מקצוע וניתוחים מהשטח הם בעלי משמעות גדולה. אנשים אשר להם חוש אנליטי מפותח, אשר מסוגלים לעבד כמות גדולה של נתונים, להוציא ממנה מסקנות או להפוך את הנתונים הללו להנחיות עבודה מסודרות, פריסות תקציב, שיקולים בעד ונגד, חישובי עלות תועלת, חישובי סיכונים, צפי הכנסות ועוד... הם בדיוק האנשים הנכונים להובילמערכי שיווק ופרסום. יכולת תכנון לטווח ארוך, יכולת לעבוד בצורה עצמאית על נתונים, מצגות, טבלאות, דוחות מסוגים שונים ועוד, הם אינדיקציה לפוטנציאל גבוה להצלחה בתחום של שיווק ופרסום (אבל לאהכל).

שיווק ופרסום - מקצוע לאנשים יצירתיים / קריאיטיבים: בעידן של תחרות אגרסיבית בין חברות מסחריות רבות המתחרות זו בזו על נתח שוק מצומצם, שיווק ופרסום הוא תחום שדורש יצירתיות. אם אתם מסוגלים לראות מגמות וטרנדים, מסוגלים לזהות פוטנציאל לשיתוף פעולה זה או אחר או מהלך מיתוג בכדי להתאים את המוצר לאוכלוסיה מסויימת כי אתם מאמינים כי בעתיד הקרוב היא תהיה רלוונטית (לדוגמא, להתחיל לשווק מוצרים מסוג מסויים לבני נוער כי הם מתבגרים מהר וכי על הנתונים, הם בעלי כוח קניה למרות שאינם עובדים ואינם משתכרים).

שיווק ופרסום - מקצוע לאנשים בעלי כישורים חברתיים יוצאים מן הכלל: כישורים חברתיים תמיד יהיו ברש סדר העדיפויות. לא משנה שאנחנו בעידן האינרנט והודעות הטקסט אשרהחליפו את הפגישות פנים אל פנים (רק באופן חלקי), יחסי אנוש טובים, היכולת לקרוא את הצד השני, לזהות את הצרכים שלו את עמדתו האמיתים בעת ניהול משא ומתן, יכולת לפתור בעיות מול לקוחות ופרטנרים, ליישב את ההדורים ולהמשיך לעבור יחד להשגת מטרה, תמיד היה ותמיד ישאר חשוב ביותר בענף זה. שום טכנולוגיה שבעולם איננה יכולה להחליף את ההון האנושי והכישורים החברתיים בפרט.

שיווק ופרסום - אם יש לך יתרון בתחום יש לך יתרון ענק: עד כה שוחחנו בכלל על ידע, השכלה ומרכיבי אופי ככלים לבחון התאמה לתחום של שיווק ופרסום. כעת, נעבור להתאמה קונקרטית בין האדם לארגון. לא סתם, קוסמטיקאיותמקצועיות ודוגמניות עבר מצליחות מאוד בתחום של שיווק ופרסום קוסמטיקה. לא סתם ספורטאי עבר מצליחים ביותר בתחום של שיווק ופרסום מוצרי ספורט. יש קשרים חזקים בין הרקע, הידע הכללי ואפילו התחביבים שלך כאדם, אותם אתה יכוללהביא לתפקיד ולהעצים אותו.
 
ומה עוד יכול בית העסק לעשות - להלן מספר רעיונות:

מוצרי מיתוג - מוצרים אלו כולל קלסרים ממותגים, מחברות, מוצרי ממו הניתנים ללקוח במתנה וגורמים למותג שלכם להיזכר אצלו טוב יותר. 

ימי כינוס ותערוכות ללקוח - להזמין את הלקוח ליום השקה למוצר חדש.

ייעוץ חינם - הזמינו את הלקוח לשעת ייעוץ חינם עליכם, וראו איך זה יכול לעשות פלאים למותג שלכם.