קידום אתרים

דף הבית | פרסם כאן
 
 
 
   
 
שיווק באינטרנט

קידום עמותות וארגונים באמצעות שיווק באינטרנט שיווק באינטרנט היא הדרך הנכונה ביותר לקדם ארגונים במגזר השלישי מלכ'ר - המגזר הפועל לא למען

איילה
פורסם: 5/24/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית שיווק באינטרנט

 

קידום עמותות וארגונים באמצעות שיווק באינטרנט

שיווק באינטרנט היא הדרך הנכונה ביותר לקדם ארגונים במגזר השלישי מלכ"ר - המגזר הפועל לא למען מטרות רווח. בין אם מדובר על אירגונים חברתיים להגנתהסביבה או אירגונים לשיוויון חברתי הקוראים לזירוז תהליך השלום, סיוע לנזקקים או ארגונים לקידום זכויות מעמד האישה, שיווק באינטרנט הוא הפיתרון האופטימאלי לכל סוגי הארגונים.

לעמודות ואריגונים מהמגזר השלישי,אשר מסתמכי על תציבים ממשלתיים זעומים ו/או על כספי תרומות, אין את הפריווילגיה של חברות פרטיות אשר עובדות עם תקציבי פירסום ענקים ויכולות לשרכוש שיטחי פירסום בשווי מאות אלפי שקלים. כאשר מתמודדים עם תקציבים דלים ביותר, בעיקר בתקופות של מיתון, המטרה הינה להגיע לתודעת הציבור בהשקעה מינימאלית ולכן שיווק באמצעות אינטרנט הוא הפיתרון האידיאלי לחברות וגופים במגזר השלישי.

שיווק באינטרנט באמצעות הקמת אתר בית: כמו במגזר הפרטי, בו כל חברה מקימה אתר בית לפני שהיא בכלל סוגרת חוזה שכירות, גם ארגונים אשר פועלים לא למען מטרות רווח - צריכים להגיע אל הקהל הרחב והדרך הטובה ביותר ליצור בולטות על פני השטח היא שיווק באינטרנט. אתר בית של אירגון או עמותה חברתית חייב להעביר / לשדר את המסרים והערכים שהארגון שם עליהם דגש - בין אם זה שמירה על כדור הארץ, שמירה על זכויות בעלי חיים, זכויות לבני מיעוטים ועוד - כל העקרונות והערכים צריכים לבוא לידי ביטוי ב"לוק אנד פיל" של האתר.

שיווק באינטרנט באמצעות כתיבת מאמרים בפורומים, בלוגים ואתרים חדשותיים: שיווק באינטרנט הוא אמצעי יעיל עבור כל חברה פרטית כציבורית אבל כאשר מדובר על אירגונים עם "נשמה" אירגונים עם מודעות חברתית ופעילותעל פני השטח - שיווק באינטרנט בין אם זה באמצעות ידיעות על הפגנות מחאה, הצעות חוק, יוזמות חברתיות חדשות ועוד מטעם האירגון ובין אם זה תמונות מאירועים, חומר תיעודי התומך בערכי הארגון (נאמר אם הארגון פועל למען הגברת המודעות להתייבשות הכינרת - אז תמונות עדכניות של מצב הכינרת על בסיס יומי יעשו את העבודה נאמנה).

שיווק באינטרנט באמצעות רשתות חברתיות: רשתות חברתיות הן דרך מצויינת לגיוס גולשים להצטרף, גם אם זו רק הצטרפות רשמית "על הנייר" לארגונים ועמותות שונות. בין אם אתם אוספים חתימות להגשת עצומה ובין אם אתם רוצים להעביר מסר חברתי - הדרך הטובה ביותר היא שיווק באינטרנט באמצעות מדיה חברתית - פתיחת כרטיסים קבוצתיים והזמנת גולשים להצטרף ואף להמליץ לחברים להצטרף - זו דרך יעילה, מהירה וזולה (ליתר דיוק - חינמית) ולכן היא כל כך מומלצת.

שיווק באינטרנט באמצעות חבירה לאתרים המשרתים את המגזר השלישי וחילופי קירושים בין האתרים: ישנם ברשת פורטלים רבים אשר פועלים למען מטרות חברתיות והם יכולים להיות פלטפורמה מצויינת עבורכם להפצת מסרים. כמו כן, ניתן לעבוד למען קידום המטרות שלכם בשיתוף עם אתרים אחרים מהמגזר השלישי אשר תחום פעילותם משיק לשלכם.