קידום אתרים

דף הבית | פרסם כאן
 
 
 
   
 
פרסום באינטרנט

פרסום באינטרנט פרסום באינטרנט עובד נ-ק-ו-ד-ה! לא רק שזה (פרסום באינטרנט) עובד, זה עובד בטיל (היינו מהר / מיידית). פרסום באינטרנט עובד, ע


איילה
פורסם: 5/24/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית פרסום באינטרנט

 
פרסום באינטרנט

פרסום באינטרנט עובד נ-ק-ו-ד-ה! לא רק שזה (פרסום באינטרנט) עובד, זה עובד בטיל (היינו מהר / מיידית). פרסום באינטרנט עובד, עובד מהר ולא תאמינו למשפט הבא - פרסום באינטרנט הוא גם חסכוני (טוב אולי אתם כן מאמינים אבל זה רק בגלל שכבר שמעתם את זה בעבר). אין כיום משד פרסום, גדול כקטן או מחלקת פרסום של חברה מסחרית, ארגון חברתי, מוסד ציבורי ועוד, אשר אינם מרכזים מאמצים סביב פרסום באינטרנט במטרה למקסם את הפוטנציאל שלהם בקרב השכבות השונות ובמחירים הוגנים באמצעות פרסום באינטרנט.

פרסום באינטרנט הוא הערוץ הזול ביותר ביחס לתשואות
מאחר והקונספט המרכזי של פרסום באינטרנט בשנים האחרונות הוא מודל PPC שאומר שאתה (המפרסם) משלם רק תמורת תוצאות (בין אם זה תשלום למנוע החיםוש עצמו או לבעלי האתר בו מתנוססת המודעה) - רק כאשר הגולש מקליק על העמוד המדובר ואתה זוכה לחשיפה המקסימלית לה יחלתי - רק אז אתה משלם. התשלום הוא "אחד לאחד" תשלום תמורת תוצאות. אין דרך להגיע לרזולוציה הזו בשאר הפלטפורמיות הפירסומיות (לא ניתן למדוד בדיוק כמה אנשים האזינו לתשדיר רדיו וכמה מתוכם אכן פנו אל החברה המפרסמת ורכשו את מוצריה או נרשמו לשירותים אותם היא מציעה...). האינטרנט מאפשר את הכלים הטכניים לנהל מערכת פרסום הוגנת עבור שני הצדדים.

פרסום באינטרנט הוא האמצעי האופטימאלי לפילוח אוכלוסיה ופניה ישירה לקהל ולקהילות יעד ספציפיות
בעוד כולם (אבל כל העולם וסבתא שלו) עוברים ליד גשר ההלכה ונחשפים לכרזות הפרסום התלויות עליו, לא כולם בוודאות מהווים קהל יעד(ברוב המקרים רק חלק מהאוכלוסיה אכן רלוונטית). ככה שבמקרה של פרסום חוצות במימדים היסטריים מבטיח חשיפה מרשימה אבל לאו דווקא מתאימה (אם הפרסומת היא לתרופה נגד נשירה עבור גברים, לא חשוב כמה היא טובה ומשכנעת, נשים וילדים אשר עוברים ברחוב, גם אם הם מתרשמים, לא ירכשו אותה מלחתחילה - כי הם לא קהל יעד!). אך לאינטרנט לעומת זאת, יש את האופציה לכוון אותך, כמפרסם, ישירות לאתר בו הגברים אשר סובלים מבעיות נשירה (או קי "מפרצונים") מדברים על הבעיות שלהם, מתייעצים עם מומחים, קוראים מאמרים המתארים ניסויים ומחקרים חדשים בתחום - שם אתם תפגשו את קהל היעד שלכם. המספר אמנם קטן יותר אבל אחוזי ההצלחה - גדולים בהרבה!

פרסום באינטרנט מאפשר לכם לפנות לכל אותן אוכלוסיות אשר קשה מאוד להגיע אליהן
פרסום באינטרנט הוא הדרך היחידה לפנות לקהלי יעד אשר בכלל לא ניתן להגיע לאיהם או ניתן בקושי רב - ילדים, נוער, בני מיעוט ודוברי שפות (ערבית, רוסית, אמהרית ועוד). באמצעות פירסום ממוקד / פרסום באינטרנט ישירות באתרים הנכונים, אתם יכולים להגיע לקהל שלאו דווקא מאזין לתחנות רדיו בהם ניתן לפרסם ולאו דווקא קל לדעת באילו סדרות הם צופים אם בכלל. האינטרנט הוא נקודת מפגש מצויינתשל כלל האוכלוסיה (פרט לאוכלוסיה הקשישה שעדיין לא נעזרת באינטרנט וזה החיסרון היחיד והחולשה היחידה מבחינתפרסום לפלחי שוק שונים).

עולם הפרסום לא נשאר רק באון ליין - הוא גם קיים חזק ונוכח גם באוף ליין. שילוט ומיתוג לעסקים כאשר לקוחות נכנסים למקום העסק שלכם - חייב להיות קצר איכותי וקולע בדיוק כמו באתר האינטרנט שלכם. חברת סקאנר לייט מציעה לכם שילוט עסקי ייחודי בדיוק בשביל זה. על מנת להפוך את פרסום האוף ליין שלכם לאיכותי ומוצלח, חברת סקאנר לייט מציעה לכם מגוון פתרונות לשילוט עסקי מבוסס לדים, הכולל מסכי לדים נייחים וניידים, פתרונות תאורה לחללים עסקיים ותצוגות, עמודי לדים, קירות לדים ועוד. את שלל השירותים שלה מציעה החברה ברמה מקצועית והגבוהה ביותר בשוק השיווק והפרסום באוף ליין. בקרו באתר החברה לפרטים נוספים.