קידום אתרים

דף הבית | פרסם כאן
 
 
 
   
 
כתיבת תוכן לאינטרנט

כתיבת תוכן לאינטרנט היא אחת הדרכים היותר נפוצות ומוכרות לקדם אתרים באינטרנט עבור הרבה אנשים שיש להם אתר רווח הוא שם המשחק- הם רוצים להרו

הראל
פורסם: 5/24/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית כתיבת תוכן לאינטרנט

 

כתיבת תוכן לאינטרנט היא אחת הדרכים היותר נפוצות ומוכרות לקדם אתרים באינטרנט

עבור הרבה אנשים שיש להם אתר רווח הוא שם המשחק- הם רוצים להרוויח דרכו כסף, בין אם זה ע"י מכירות מוצר כל שהוא, הצעת שירות בתור בעלי מקצוע או דרך פרסום ושיווק עבור אתרים ואנשים אחרים. בכל מקרה, כדי שהאתר שלנו יצליח אנחנו כמובן צריכים שאנשים יכנסו אליו- ללא אנשים שנכנסים אליו, כמו חנות אמיתית, העסק שלנו גווע ומת- אין הכנסות, אין רווח ולכן אנחנו מפסידים בסופו של דבר.

העולם של האינטרנט הוא עולם קשוח. אפילו שהוא נוח וקל לשימוש הוא יוצר תחרות קשה בין אתרים שרוצים להיות במקום הראשון ונלחמים על המקום הזה. אז מה זה בעצם המקום הראשון הזה ואיך מגיעים אליו?

המקום הראשון הזה הוא בתוצאות החיפוש באינטרנט- כדי להגיע למוצר מסוים, שירות כל שהוא או מידע שאנחנו רוצים לחפש אנחנו נכנסים, ככל הנראה, לאתרי חיפוש. אתרי חיפוש מאפשרים לנו להקליד מילות מפתח לפי מה שאנחנו רוצים להגיע אליו וע"י כך ליצור לנו רשימה של תוצאות- תוצאות של אתרים שבהן יש את מילות המפתח האלה ועשויות לענות על מה שאנחנו מחפשים (או לא).

ככל שאנחנו נמצאים יותר קרוב לתוצאה הראשונה (וכמובן שעדיף שנהיה בתוצאה הראשונה) יהיו אלינו יותר כניסות פשוט מהסיבה שהרבה אנשים מאמינים שהתוצאה הראשונה היא ככל הנראה הכי אמינה\טובה\איכותית וכו' (השלם את החסר). אז נכון- רצוי שיהיה לנו אתר טוב שיגבה את המקום האיכותי שאולי תפסנו לעצמנו, אבל בלי קידום אתרים ובלי מקום בין תוצאות החיפוש הזה זו די משימת התאבדות לנסות לפתוח עסק דרך האינטרנט (כמובן שתמיד קורים דברים ושום דבר אינו ברור מאליו).

כתיבת תוכן לאינטרנט היא אחד האפשרויות שעומדות לרשות כל מי שרוצה לקדם אתרי אינטרנט, יהיו אלה אתרים שלו או אתרים שהוא רוצה לקדם עבור אנשים אחרים (לקוחות שלו). כתיבת תוכן לאינטרנט בעצם יוצרת איזה שהוא קשר בין מילות מפתח נפוצות לבין אתר שרוצים לקדם. מנועי חיפוש עובדים בצורה מאוד פשוטה- מילות מפתח שמכניסים הן המילים שמחפשים מנועי החיפוש. כשהם מוצאים את המילים האלה הן מפנות אל האתר. עכשיו גוגל, כמובן, לקח את זה צעד אחד קדימה ובודק את האיכות של האתרים, אבל דבר בעינו נשאר- ככל שמילות המפתח מופיעות יותר פעמים כך גדל הסיכוי שיופיע האתר באחד מתוצאות החיפוש של מילות המפתח האלה.

מהבחינה הזאת קל ופשוט לראות שבעזרת כתיבת תוכן לאינטרנט אפשר ליצור מסה קריטית של מילות מפתח שכאלה שתפנה אל אתרים מבוקשים שאנחנו רוצים להפנות אליהם ועל ידי כך לקדם את האתרים האלה לראש תוצאות החיפוש דרך מנועי החיפוש.