קידום אתרים

דף הבית | פרסם כאן
 
 
 
   
 
כתיבת תוכן שיווקי

כתיבת תוכן שיווקי כתיבת תוכן שיווקי היאהדרך לקדם את החברה, הארגון, העמותה או כל עסק אחר בסכומים ריאליים ובצורה אפקטיבית. כיום, כל חברה

מערכת
פורסם: 5/24/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית כתיבת תוכן שיווקי

 

כתיבת תוכן שיווקי


כתיבת תוכן שיווקי היאהדרך לקדם את החברה, הארגון, העמותה או כל עסק אחר בסכומים ריאליים ובצורה אפקטיבית. כיום, כל חברה בינלאומית אשר מנהלת קשרי סחר עם גורמים בחו"ל, מחזיקה צוות העוסק במלאכת כתיבת תוכן שיווקי או לחילופין, נעזרת במשרד חיצוני או בעובד "פרילאנס" המספק/ים שירותי כתיבת תוכן שיווקי אד הוק.
מהי בעצם כתיבת תוכן שיווקי?


החל מהחומרים המנוסחים באתרי בית של חברות שונות, דרך חוברות הסברה, פלאיירים, פרוספקטים, מצגות, ניוזלטרים וכולל תכתובת עסקית בין החברה שלכם לשאר הגורמים, כל זה כלול באותה קטגוריה של כתיבת תוכן שיווקי. חברות אשר רוצות למקסם את הפוטנציאל הגלום במדינות שונות משקיעות ושוכרות מתרגמים מקומיים או מתרגמים ממדינות היעד בכדי שהללו יעבדו על כתיבת תוכן שיווקי בשפות מקור שונות בכדי להתאים לאוכלוסיית היעד.


כתיבת תוכן שיווקי היא מהלך אסטרטגי פרסומי/ מכירתי או לפחות תמיכה ניכרת במהלך זה אך היופי של כתיבת תוכן שיווקי כתחום הוא שהוא איננו בולט לעין (כמו פירסומת טלויזיה,המשודרת כאמור במבזקי הפרסומות כשכול ילד קטן ומעלה יודעים כי מדובר על פירסומת אשר נועדה "למכור" לצופים דבר מה). כתיבת תוכן שיווקי נועדה ליצור קשר, להדק קשרים, להעניק מידע ותמיכה, לספק הזדמנויות חדשות ויצירת שיתופי פעולה כשבמובלע - כתיבת תוכן שיווקי נועדה לחזק את הנטייה של לקוחות פוטנציאליים להענות להצעות העסקיות שלכם או להרחיב את הפעילות מול החברה שלכם על פני אחרים.

כתיבת תוכן שיווקי - בשביל הפרסום


כתיבת תוכן שיווקי מתבצעת בכל פעם שחברה בוחרת לפנות באמצעות מיילים (ניוזלטרים) ללקוחות ולספר להם על מהלך חדש לשיפור השירות או על שירות או מוצר חדש. כאשר האדם היצירתי, הקיראייטיבי, העובד על כתיבת תוכן שיווקי יודע שעליו להציג את הנושאים באופן תמיד בכדי לא ליצור התנגדות (אותה התנגדות הקיימת כאשר קריין החדשות מכריז על מעבר לפרסומות וכולם קמים מהספה בכדי לחלץ רגליים, להביא שתיה מהמטבח או להתפנות...).

כתיבת תוכן שיווקי היא ערוץ פירסומי לא אגרסיבי, ערוץ פרסומי ממוקד יותר, יעיל יותר ובעיקר - חסכוני יותר מאחר וכתיבה שיווקית יכולה להתבצע בפלטפורמות חינמיות שונות (שליחת מייל לרשימת תפוצות קיימת בחברה, הפקת חוברות במחיר סימלי וחלוקה ללקוחות או לקוחות פוטנציאליים בתערוכות, כנסים וסדנאות בהם נמצא קהל יעד אסטרטגי ועוד). לעומת מודל הפירסום המסורתי, בו המפרסם רוכש שטח פירסום באלפי ואף עשרות או מאות אלפי שקלים בכדי לתלות מודעה פירסומית, כתיבת תוכן שיווקי מתבצעת בערוצים חילופיים, זולים יותר וכפי שציינו ממוקדים ולכן - אפקטיביים יותר.


איך אנשים נהיים מומחים לכתיבת תוכן שיווקי? קודם כל מדובר על אנשים בעלי עברית או אנגלית ושפות שופות ברמה גבוהה ביותר (דיבור, כתיבה, קריאה). חוץ משפה רהוטה, נדרשת יכולת כתיבה מצויינת עם הבנה בתחום המקצועי (כתיבת תוכן שיווקי בתחום של מכשור רפואי דורשת הבנה מינימאלית בתחום של מיכשור רפואי וכו').