קידום אתרים

דף הבית | פרסם כאן
 
 
 
   
 
כתיבת תוכן

כתיבת תוכן- מה צריך לדעת לפני שמתחילים כתיבת תוכן היא נושא ההולך ומתפתח בצורה מהירה ודרסטית בעולם הפרסום המתרחב של האינטרנט . הדרישה בשו

עידן
פורסם: 5/24/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית כתיבת תוכן

 

כתיבת תוכן- מה צריך לדעת לפני שמתחילים

כתיבת תוכן היא נושא ההולך ומתפתח בצורה מהירה ודרסטית בעולם הפרסום המתרחב של האינטרנט . הדרישה בשוק לכותבי תוכן הולכת וגוברת עם הזמן ואנשים רבים מתפתים ללכת אחרי ההצעות האטרקטיביות כל כך. נושא למשל כמו עבודה מהבית מצית את הדימיון של אנשים רבים ומהווה עבורם יתרון אדיר. הרי מה רע בלא לבזבז זמן יקר על נסיעות שיכול להפוך יום עבודה מתיש גם כך של שמונה או תשע שעות ליום עבודה של עשר או אחת עשרה שעות.

מה רע בלשתות את הקפה של הבוקר מול המחשב ולעבוד בקצב הנוח לך, בשעות הנוחות לך, בלי המעורבות והעיניים הבוחנות של בוס על הראש ובלי תחושת התחרות הלא נעימה הנמצאת לפעמים במקומות עבודה. כתיבת תוכן מחזיקה בתוכה יתרונות רבים לאנשים רבים כשאנשים הצריכים להימצא בבית ולטפל בילדים צעירים לדוגמא יראו את כתיבת תוכן כעבודה הטובה ביותר בנמצא.

אך לא הכול וורוד כמובן בעולם של כתיבת תוכן. כתיבת תוכן היא מיומנות המצריכה יכולות פיזיות ונפשיות רבות מהעוסקים בה ולא באה בקלות לאנשים רבים.
קודם כל חשוב להזכיר שההתחלה היא העניין הקשה ביותר. רוב האנשים אינם מודעים לכך שכדי שתהיה כותב תוכן יעיל אתה צריך לעבוד בריכוז מלא מול המחשב במשך כמה שעות טובות ברציפות.

עבודה בריכוז מלא מול המחשב, כשהריכוז קובע את רמת התפוקה ובשל כך את הרווחים שלך, היא עניין קשה ביותר ושונה מהותית מעבודה במשרד שלמרות שהשכר שלה לשעה הוא נמוך בהרבה (אך קבוע לכל שעה, ללא קשר לתפוקה) המעורבות הריכוזית בה נמוכה בהרבה. כמו כן כתיבת תוכן מצריכה מהכותב יכולת תכנון זמן ועמידה ביעדים. לרוב הכותב יקבל מספר רב של מאמרים לכתוב תחת מילות סיווג שונות והוא חייב להוציא טקסט שיהיה מעניין, קריא לחלוטין, בעל גוון שיווקי ובעל יכולת שכנוע. כתיבת תוכן מצריכה מהכותב לעמוד היטב ביעדים ולמסור את העבודות שקיבל בזמן ולצורך כך צריך שיהיה לכותב יכולת תכנון זמן מצוינת כדי לא להגיע למצב של דד ליין קרוב והעבודה אינה קרובה עדיין לסיום.

כתיבת תוכן מצריכה מהכותב גם יכולת התנסחות והבעה שיבואו לו בקלות רבה. כל הרהור לגבי כתיבת השורה הבאה מהווה הפסד ישיר של כסף ולכן הכותב צריך "לשפוך" את המילים במהירות ובדיוק, ללא שגיאות כתיב רבות (בטעות או שלא) העוצרות את תהליך הכתיבה וקוטעות את חוט המחשבה.
כתיבת תוכן היא לא משהו שקל לעשות בשום פנים ואופן. כתיבת תוכן מצריכה מהכותב גם תכונות נפשיות כגון התמדה וחוסר ייאוש גם כלא הולך והוא נתקע. אחרי שעה או שתיים של כתיבה מול המחשב כל כותב שהוא ירגיש עייפות וירידה חדה בתפוקה ולכן חשוב לחלק את העבודה על פני היום.