קידום אתרים

דף הבית | פרסם כאן
 
 
 
   
 
כתיבה שיווקית באינטרנט

כתיבה שיווקית באינטרנט - חמשת כליי הברזל רוצים למנף את העסק שלכם בעמצעות כתיבה שיווקית באינטרנט? הגיע הזמן. מאמר זה יעניק לכם אתחמשת הכל

איילה
פורסם: 5/24/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית כתיבה שיווקית באינטרנט

 

כתיבה שיווקית באינטרנט - חמשת כליי הברזל

רוצים למנף את העסק שלכם בעמצעות כתיבה שיווקית באינטרנט? הגיע הזמן. מאמר זה יעניק לכם אתחמשת הכלים החשובים ביותר בתחום של כתיבה שיווקית באינטרנט:

1. כתיבה שיווקית באינטרנט - קצר ולעניין: האינטרנט הוא כלי תקשורת שונה מכל כלי שהכרנו. ללא פיקוח, ללא בקרה, ללא צנזורה, ללא אינטגריטי של גוף עיתונאי מסובסד. האינטרנט הכניס סגנון התבטאות חדש לגמרי שמתחיל ונגמר ב"קצר ולעניין". בעוד מגזינים מקצועיים יכולים לזקוף לזכותם מאמרים המתפרסים על ארבעה עמודים, אתר אינטרנט מכובד מתגעה בכמה סלוגנים של שתי שורות גג המעבירים את המסר קצר ולעניין, הבנתם? אינטרנט זה מבזקים מהירים, קליפים, תמונות קצרות... הכל בקטנה, מהר, זריז... יש עוד אתרים ברשת... אין זמן... זו השפה של הגולשים באינטרנט ולפני שאתם מתחילים במסע של כתיבה שיווקית באינטרנט, כדאי שתדעו שזו המגמה העיקרנית.

2. כתיבה שיווקית באינטרנט - מעניין יצירתי קריאייטיבי מקורי חדשני - כל מילות המפתח הרלבנטיות: כתיבה שיווקית באינטרנט שונה מכתיבה טכנית ומכתיבה עיתונאית גם יחד. כתיבה שיווקית לאינטרנט נועדה להיות נכונה ומדויקת מבחינה טכנית וכמובן גם אמינה אבל היא נועדה להיות אסתטית ראשית כל. כתיבה שיווקית באינטרנט נועדה להיות קריאייטיבית, מלאת דימויים, שנינויות, התחכמויות, משחקי מילים והפעלת הדימיון. מי שאין לו את הכלים המקצועיים לבצע משימה מסוג זה, רצוי שלא יקח על עצמו משימה כזו של כתיבה שיווקית לאינטרנט ויעביר את המשימה לחברה מקצועית או לידי מומחה פרטי.

3. כתיבה שיווקית באינרנט - תתחילו מאתר הבית שלכם ואז תפלשו לאתרים אחרים בזה אחר זה: יש אנשים שמשקיעים מאוד בכתיבה שיווקית,הם מתחילים לכתוב לאתר מסויים ואז לעוד אתר.. אבל כשאנשים אשר נחשפים לתוכן השיווקי וכבר מגלים עניין מחפשים את התיר הבית שלהם - הם לא מוצאים כלל או שהם מוצאים עמוד בית סטאטי, ריק מתוכן... רבותי, לפני שאתם משחקים אותה סופר מוצלחים באתרים אחרים, קודם כל תשקיעו באתר הבית שלכם עצמכם! זהו כרטיס הביקור שלכם ראשית כל.

4. כתיבה שיווקית באינטרנט: איתור מקורות מידע רלבנטיים כל הזמן: כבר ציינו שהאינטרנט הוא כלי דינאמי? ובכן, באינטרנט יש שינויים על בסיס יומי. אתרים חדשים נכנסים, אשרים ישנים נסגרים, עוברים מיתוג, הופכים לא רלבנטיים וחוזר חלילה. מי שעוסק במלאכת כתיבה שיווקית באינטרנט חייב להיות עם היד על הדופק כל הזמן. צריך לאתרמקורות חדשים על בסיס יומי בכדי לא לפספס פלטפורמות טובות לחשיפה.

5. כתיבה שיווקית באינטרנט - עדכונים חוזרים על בסיס קבוע: על תיצרו תכנים שיווקיים באופן חד פעמי ותעברו לנוח על זרי הדפנה. אינטרנט זה לא עלון שנתי ולא כרטיס ביקור שמדפיסים פעם בשנה. בכדי להגיע לקהל מקסימאלי באמצעות האינטרנט, יש להזין חומרים שיווקיים לעיתים תכופות כמה שניתן אפילו - על בסיס יומי.