קידום אתרים

דף הבית | פרסם כאן
 
 
 
   
 
כתיבה שיווקית לאינטרנט

כתיבה שיווקית לאינטרנט - טיפים חשובים! כתיבה שיווקית לאינטרנט היא עוד דרך לשווק את המוצר או השירות ובכלל - למנף את העסק. עבור הרבה חברות

איילה
פורסם: 5/24/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית כתיבה שיווקית לאינטרנט

 

כתיבה שיווקית לאינטרנט - טיפים חשובים!

כתיבה שיווקית לאינטרנט היא עוד דרך לשווק את המוצר או השירות ובכלל - למנף את העסק. עבור הרבה חברות במשק כיום, כתיבה שיווקית לאינטרנט היא הערוץ המרכזי לקידום החברה. כתיבה שיווקית לאינטרנט היא חיונית בכל מקרה, אלא אם כן קהל היעד שלכם הוא קשישים מעל גיל שמונים (אשר על פי הנתונים אינם מבקרים באתרי אינטרנט או אינם מחזיקים מחשב בבית) אבל עבור כל קהל יעד אחר - כתיבה שיווקית באינטרנט יכולה רק לתגבר (במקרה שהיא לא עושה את כל העבודה עבורך).
להלן טיפים ועצות חשובות עבור כתיבה שיווקית לאינטרנט:

כתיבה שיווקית לאינטרנט - אתרו את הפלטפורמות הרלבנטיות: יש באינטרנט המון אבל המון אבל המון אתרים. בין אם מדובר באתרי תוכן, אתרי סחר, אתרי בית, רשתות חברתיות... יש המון המון מקורות מידע. צורת עבודה נכונה היא ראשית כל - להכיר את האינטרנט. ללמוד אותו לעומק ואם מדובר על אתרים בחו"ל לצורך כתיבה שיווקית לאינטרנט לקהל זר, מומלץ לרכוש מידע מחברות תקשורת אשר מנתחות קהלי יעד ובידיהן הנתונים הרלוונטיים.

לאחר שסיימתלאפיין את המוצר או השירות אותו ברצונכם לקדם באמצעות כתיבה שיווקית לאינטרנט, עליכם לאתר את קהל היעד או כמובן קהלי יעד ורק אז - להתחיל לחפש מקורות מידע רלבנטיים. כלומר אם המוצר שלכם הוא בגדי תינוקות (ברור שקהל היעד הוא אינו תינוקות) - קהל היעד הוא אימהות צעירות לתינוקות. אז עליכם לחפש את כל האתרים, החל מאתרי בריאות הנותנים טיפים לאמהות צעירות ועד לפורומים של אימהות צעירות, עליכם לאתר את כל מקורות המידע הרלוונטיים ורק אז להתחיל במלאכת כתיבה שיווקית לאינטרנט.

כתיבה שיווקית לאינטרנט - זכרו לכתוב בשפה של קהל/י היעד: אם הזכרו בקצרה את הנושא של קהלי יעד בסעיף הקודם הרי שבסעיף זה נוסיף ונרחיב. כל החוכמה בשיווק באמצעות כתיבה שיווקית לאינטרנט היא ביכולת לפנות לקהלי יעד על פי כלי פילוח (שמות אתרים, סוגי התמחות של אתרים...). חלקו את קהלי היעד לקבוצות ותתי קבוצות (זוגות צעירים הרוצים לקנות בית, זוגות מבוגרים הרוצים לקנות בית, עולים חדשים הרוצים לקנות בית...). נסו למצוא את השפה הפירסומית שלהם - מה מרגש אותם, מה מדבר אליהם כקבוצה ואז הרבו להשתמש במרכיבים הללו בטקסט.

כתיבה שיווקית באינטרנט לקהלים מעבר לים - נסו להבין את הקהל הזר ולפנות אליו דרך אסטרטגיות המתאימות לו ולא לעבוד על פי הכללים והנהלים המוכרים לכם:

כאשר אתם פונים אל קהלי יעד מעבר לים, בין אם מדובר על לקוחות פוטנציאליים באנגליה או בהודו, זכרו כי חשוב לשים דגש על הרבה מעבר לשפה. מי שחושב שמספיק לתרגם טקסט מעברית לאנגלית עושה טעות אסטרטגית חמורה. ראשית כל, אנגלית היא השפה האוניברסלית אבל - ישנם אלפי (אלפי!) אתרים בשפות המדוברות במדינות השונות - צרפתית, גרמנית, רוסית וכו'. בכדי להגיע לאוכלוסיה זו, בעיקר אם מדובר על פניה לצרכנים פרטיים ולא אל המגזר העסקי, אתם חייבים להתייעץ עם מתרגם מקצועי אשר זוהי שפת אימו והוא בקיא בתרבות המקומית ויודע איך לפנות לקהל שעבורכם הוא חידה.