קידום אתרים

דף הבית | פרסם כאן
 
 
 
   
 
כתיבה שיווקית

בשביל להגביר את מערכת השיווק של העסק שלכם ברשת, אתם תזדקקו לכותבים מוכשרים המתמחים בכתיבה שיווקית. למה? קראו וגלו בעצמכם


איילה
פורסם: 5/24/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית כתיבה שיווקית

 

כתיבה שיווקית באינטרנט

האינטרנט הוא הכלי החזק ביותר או לפחות הכלי החזק החזק / הזול ביותר שקיים קיום להפצת מידע בכלל ולהפצת חומר שיווקי בפרט. המודל של גוף תקשורתי לא מפוקח, לא מצונזר, הנשען על אינטראקציה של גולשים המזינים תכנים בזמן אמת, מאפשר הפצה ויראלית של חומרים מכל סוג שהוא וכמובן - כתיבה שיווקית מתבקשת במסגרת זו.

אם אתם רוצים לקדם את העסק שלכם, בין אם זו מרפאה פרטית לדיקור, מסעדת אוכל ביתי באיזור התעשייה או חברת גאדג'טים מיובאים מחו"ל (וכמובן כל תחום אחר), כתיבה שיווקית באינטרנט יכולה לסייע לכם למנף את העסק שלכם ולקחת אתכם צעד אחד קדימה ומאמר זה יעניק לכם את הכלים והטיפים החשובים ביותר לפיתור מערך השיווק באמצעות כתיבה שיווקית באינטרנט:

כתיבה שיווקית - באמצעות עמוד בית / אתר בית מקודם: זכרו שקל אתר ואפילו כל עמוד באינטרנט הוא הזדמנות פזלמקסם את החשיפה למוצר, לשירות, לערכי החברה או הארגון אותו אתם שואפים למנף. כתיבה שיווקית צריכה להתבצע מנקודת מוצא לפיה כל שניה שבה גולש נחשף, בין אם במכוון ובין אם במקרה, לעמוד הבית או לאחד מעמודי אתר החברה, זוהי הזדמנות חד פעמית להשפיע עליו ולהותיר רושם מצויין. זכרו כי זמן הגלישה הוא מצומצם, אל תעמיסו - השארו ממוקדים, כתבו קצר ולעניין, קולע, מרגש, מצחיק והכי חשוב משכנע אבל זכרו כי מדובר במדיה בה הכל הולך בהילוך מהיר וחייבים לתפוס את הגולש כבר בשניות הראשונותץ בקיצור, הטיפ הכי חשוב עבור מי שעוסק בתחום של כתיבה שיווקית באינטרנט הוא לזכור ש "חבל על הזמן".

כתיבה שיווקית באמצעות פורומים, בלוגים, רשתות חברתיות ועוד: אז אחרי הציינו כתיבה שיווקית באמצעות אתר בית ככלי למינוף העסק שלכם, הצעד הבא הוא "להדחף" לאתרי בית אחרים בכדי למנף את העסק שלכם. איך עושים את זה? פשוט מאוד: בלוגים, פורומים, צ'אטים ואפילו טוקבקים, כל האמצעים הללו עומדים לרשותכם, במסגרת כתיבה שיווקית,להגיע אל הגולשים שלכם - אל כמה שיותר גולשים,כמה שיותר מהר ולהיות כמה שיותר משכנעים באמצעות טקסטים קצרים / ענייניים / רלבנטיים.

טיפים חשובים עבור כתיבה שיווקית נכונה באינטרנט - שימו דגש על מילות מפתח מחופשות ועל מיקוד:
כתיבה שיווקית נכונה היא כתיבה זורמת,מעניינת ואף מרתקת, זכירה, מצחיקה, מרגשת ובעיקר - מניעה את הלקוחות הפוטנציאליים (במקרה הזה גולשים באינטרנט) לפעולה הרצויה עבורכם (רכישת מוצר, הזמנת שירות, שידרוג מנוי, הרשמה ועוד ועוד). אבל בכדי שאותם גולשים יגיעו אל העמוד הספציפי דרכו הם יוכלו לבצע את הפעולות הללו מרצונם, עליכם לכוון אותם לעמוד המבוקש ו/או לאתרים הרלבנטיים. שמעתם על קידום במנועי חיפוש? מי שלא שמע, שיקיש את הצירוף "קידום במנועי חיפוש",ילמד קצת ולאחר מכן יחזור למאמר זה, מי שמכיר - זכרו כי באינטרנט, חייבים לכתוב בכדי לקדם לפני שכותבים בכדי למכור. זכרו לעבור לפי רשימה מסודרת של שמות, מושגים וצירופים אשר באמצעות חיפושם במנועי חיפוש - אנשים יוכלו להגיע דווקא אל התכנים שלכם.