קידום אתרים

דף הבית | פרסם כאן
 
 
 
   
 
דומיין חינם

דומיין חינם דומיין חינם הוא בחירה שעשויה להיות טובה לכל מי שרוצה לפרוץ אל תחום האינטרנט אבל לא מוכן או לא מסוגל או לא רוצה עדיין להשקיע

הראל
פורסם: 5/24/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית דומיין חינם

 

דומיין חינם

דומיין חינם הוא בחירה שעשויה להיות טובה לכל מי שרוצה לפרוץ אל תחום האינטרנט אבל לא מוכן או לא מסוגל או לא רוצה עדיין להשקיע מבחינה כספית בכל העניין.

דומיין הוא שם של אתר, ובתור שם של אתר הוא מייצג אותנו ואת מה שאנחנו מנסים ליצור דרך האתר הזה- תהיה זו סחורה שאנחנו רוצים למכור, שירות שאנחנו רוצים לתת או מידע שאנחנו רוצים להעביר הלאה לאנשים אחרים, האתר שלנו הוא מה שאנחנו יוצרים ממנו והשם שלו הוא מה שאנשים פונים אליו כדי להגיע אל האתר.
דומיין הוא כמו נכס- הוא יכול להיות בעל ערך אם אנחנו הופכים אותו לבעל ערך והוא יכול להיות חסר ערך אם מזניחים אותו ולא משקיעים בו.
דומיין חינם הוא אפשרות לשחק עם כל העולם הזה של יצירת אתרי אינטרנט בתור התחלה כדי לראות מה מציע העולם הוירטואלי הזה ואיך אפשר לעבוד איתו.
דומיין חינם עשוי להיות טוב בתור התחלה כשאנחנו רק רוצים להקים משהו ואנחנו לא רוצים עדיין להשקיע בו מבחינה כלכלית כדי לא להיות עם הראש בשמיים ובלי רגליים בתוך הקרקע.

העולם שלנו נעשה יותר ויותר דיגיטלי. דיגיטלי מהבחינה שאנחנו יכולים לבצע המון פעולות שבעבר לא היינו יכולים דרך האינטרנט, אפילו פעולות שלא דמיינו שאפשריות עכשיו נעשו אפשריות דרך האינטרנט. למכור ולקנות סחורה, להציע שירותים ולהחליף מידע הם רק חלק מהאפשרויות שטומן בחובו האינטרנט, והדבר הזה גרם למאות אלפי אנשים להיכנס יום ביומו אל האינטרנט.
הדבר הזה הדליק נורה אצל הרבה אנשים- הם ראו את הפוטנציאל של הפרסום והשיווק דרך האינטרנט- החשיפה שמקבלת כל פרסומת שכזאת באתר שפועל בצורה טובה היא אדירה ויכולה להכניס כמויות גדולות של כסף אם נעשה בצורה הנכונה.
מהבחינה הזאת דומיין הוא גם נכס והוא עשוי להיות שווה הרבה מאוד כסף- ככל שנכנסים לאתר יותר ויותר אנשים הפוטנציאל לשווק ולפרסם דרכו נעשה יותר ויותר משתלם, ומהבחינה הזאת אנשים יצרו מערכת חכמה- דומיין בחינם בד"כ לא בא בחינם, למרות הכל. בד"כ יש איזו שהיא דרישה לפרסם דרך אתר האינטרנט פרסומות של חברות מסוימות ובתמורה האתר המאחר מסכים לתת שם דומיין ולארח את האתר בחינם. התמורה שלו היא מספר הכניסות שעשויות להיות לאתר- ככל שהאתר יותר טוב ונכנסים אליו יותר אנשים כך הרווח של החברות האלה גדל- יותר ויותר אנשים צופים בפרסומות והפוטנציאל למכירה גדל בהתאם.

דומיין חינם הוא אפשרות טוב למי שרוצה להיכנס לתוך העולם של האינטרנט, ליצור לעצמו אתר (תהיה המטרה אשר תהיה, בין אם זה אתר תדמית או אתר שמנסה למכור משהו) ולא אכפת לו שיהיו פרסומות שהוא לא שולט בתוכן שלהן בתוך האתר.