קידום אתרים

דף הבית | פרסם כאן
 
 
 
   
 
רכישת דומיין

רכישת דומיין רכישת דומיין הוא חלק שעשוי להיות חשוב בתהליך של יצירת אתר אינטרנט. רובנו אם לא כולנו יודעים ומודעים למה זה אתרי אינטרנט וה

הראל
פורסם: 5/24/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית רכישת דומיין

 

רכישת דומיין

רכישת דומיין הוא חלק שעשוי להיות חשוב בתהליך של יצירת אתר אינטרנט. רובנו אם לא כולנו יודעים ומודעים למה זה אתרי אינטרנט והפוטנציאל השיווקי והפרסומי שלהם. היכולת של אתרים לחשוף מידע, סחורה ושירותים שאנחנו מציעים לעשרות אלפי אנשים אם לא יותר בכל יום הופכת את האינטרנט לקניון הכי גדול בעולם.

האינטרנט שינה את חיינו מהקצה אל הקצה- האינטרנט הפך את החיים שלנו להרבה יותר קלים במובן שדרכו אנחנו יכולים לבצע כמעט כל פעולה שאחרת היינו צריכים לצאת אליה- אנחנו יכולים לשלם חשבונות, לשמור על מעגלי חברים, לקבל מידע ולקרוא ספרים ואפילו לראות סרטים וסדרות. האפשרויות הגלומות באתרי אינטרנט הפכו אותו לפופולארי מאוד והפך להיות אוטוסטראדת המידע שמלכתחילה היה מיועד להיות. הדבר הזה יצר כניסה של מאות אלפי אנשים ביום לאינטרנט, אם לא יותר, ומאפשר להיות חשופים לפרסומות ושיווק של האתרים.

איך אנשים יודעים לאיזה אתרים להגיע? ובכן, אתרים הם דבר שצריך ליצור לו שם ומוניטין. כדי ליצור שם ומוניטין קודם כל צריך זמינות תמידית ואמינות. אמינות מהבחינה שאנשים יודעים שהאתר הזה פעיל כל הזמן בלי בעיות, שהדברים שהוא מציע הם אמיתיים ולא עובדים עליהם בעיניים ושתמיד, אבל תמיד, כשהם יקלידו את הכתובת בדפדפן שלהם הם יגיעו לאותו מקום- לאתר.
רכישת דומיין מבטיחה את הדבר האחרון. אינטרנט הוא קודם כל במוניטין, ומהבחינה הזאת שווה לעשות את רכישת דומיין כדי להבטיח שהשם שאולי ניצור לאתר שלנו לא ייגנב על ידי אנשים אחרים שרוצים להרוויח מפרי עמלנו.

רכישת דומיין מבטיחה לנו שם שיהיה שייך לאתר שלנו ובלעדי לאתר שלנו. מהבחינה הזאת אנחנו לא צריכים לחשוש שמישהו עשוי לרשום את הכתובת שלנו בדפדפן ולהגיע לאתר של מתחרים כי הבלעדיות הזאת מונעת את זה. רכישת דומיין יוצרת את הבעלות על שם האתר ועל מה שאנחנו נהפוך אותו אליו- השם שניצור הוא נכס בפני עצמו- הוא מייצג אמינות, מוניטין והרבה דברים אחרים שלאורך זמן אנשים מצפים לו ומבקשים אותו, תהיה זו שירות, סחורה או אמינות.

במיוחד בעלם הוירטואלי שהוא האינטרנט כשאנשים לא יודעים מי נמצא מאחורי האתרים שמופעלים הם בד"כ פונים לאתרים מוכרים- אתרים שהם עבדו איתם והוכיחו שהם אמינים. מהבחינה הזאת אתרים יכולים לקום וליפול מבחינת אמינות- אתרים שלא מספקים את מה שאנשים מחפשים או שהאמינות שלהם מוטלת בספק מהר מאוד עשויים ליפול. מהבחינה הזאת דומיין הוא השם של האתר לטוב ולרע ורכישת דומיין והפיכתו לדומיין בעל מוניטין טוב הוא נכס שעשוי להיות שווה הרבה מאוד כסף.