קידום אתרים

דף הבית | פרסם כאן
 
 
 
   
 
דומיין בעברית

דומיין בעברית דומיין בעברית הוא אפשרות מעניינית לכל מי שרוצה להגדיל את נפח הכניסות היומי של אנשים לאתר האינטרנט שלו. מה זה דומיין בעב

הראל
פורסם: 5/24/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית דומיין בעברית

 

דומיין בעברית  

דומיין בעברית הוא אפשרות מעניינית לכל מי שרוצה להגדיל את נפח הכניסות היומי של אנשים לאתר האינטרנט שלו.

מה זה דומיין בעברית ולמה זה טוב בכלל?
אתרים בכלל והאינטרנט ברובו נשלט על ידי כתובו7ת שנכתבות בשפה אחת בלבד- אנגלית. הדבר הזה יוצר מגבלה על אנשים שמתקשים עם השפה הזאת ומונע מהם להגיע לאתרים שאחרת הם היו צריכים ומשתמשים בהם בצורה חופשית. אנשים כאלה בעלי קשיי שפה לא יכולים להגיע לאתרים בגלל שהם לא מצליחים לזכור בעל פה או להבין את המשמעות של המילים שהם מחפשים ובכך מתקשים להגיע לאתרים.

דומיין בעברית, לעומת זאת, קשור לקהל שחי בישראל. אנחנו חיים במדינה שהרוב המוחלט שלה מדבר עברית (בנוסף לשפות אחרות)- דומיין בעברית פונה לקהל הישראלי מהבחינה שהוא מאפשר לאנשים להקליד את שם האתר בעברית ובכך לזכור אותו יותר בקלות. האפשרות של דומיין בעברית עשוי להיות דבר שייצור יתרון על פני המתחרים- לזכור שם בעברית הוא הרבה יותר פשוט לחלק מהאנשים, ככך הנראה, מלזכור את אותו השם באנגלית ולו רק מכיוון שאנחנו חיים מדברים ונושמים דרך השפה העברית ולכן אנחנו גם חושבים דרך השפה העברית.
מה זה אומר מהבחינה הזאת? אנשים יוכלו לזכור הרבה יותר בקלות אתרים בעברית מכיוון שהם חושבים בשפה העברית וכשהם יחפשו להגיע לשירות או מוצר מסוים הם ידעו פשוט להקליד אותו ולהגיע אליו.

אנחנו חיים בעולם דיגיטלי. מהבחינה הזאת הרבה אנשים בחרו ליצור לעצמם אתר שדרכו הם יפרסמו מידע, שירותים וסחורה וע"י כך יגדילו את נפח המכירות שלהם (או כל דבר שלשמו אנשים בונים אתר, יהיה זה מעגל חברתי או כל דבר אחר). דומיין בעברית עשוי לפנות במיוחד לקהל הישראלי מהבחינה שיותר אנשים יוכלו להגיע אל האתר ויוכלו לזכור אותו יותר בקלות.
בעוד זה לא רגיל לכתוב אתרים בעברית ולצפות שהאתר באמת יעלה, דומיין בעברית עשוי להיות הדבר הבא כי ברגע שההרגל יושרש בתוך התודעה הישראלית יותר ויותר אנשים אולי יעדיפו לכתוב אתרים בעברית מאשר באנגלית וע"י כך ליצור טרנד חדש שלא רק שובר את המוסכמה העולמית של כתיבת כתובות אינטרנט בשפה המוכרת של אנגלית אלא יצירת טרנד ישראלי ייחודי והכרת האתרים על פי הכתובות הרשומות בעברית.

דומיין בעברית הוא שם של אתר שנכתב בשפה העברית. מהבחינה הזאת הוא בעל יתרונות מכמה סיבות- אנשים בעלי קשיי שפה שאחרת לא היו מצליחים להגיע או לזכור את האתר בעל פה עכשיו יכולים לקבל גישה אל אותם אתרים והיתרון הנוסף הוא האסוציאציה שעשויה להיות לאנשים לאתר- מכיוון שאנשים חושבים בשפה העברית יהיה להם יותר קל להעלות אסוציאטיבית את שם האתר ולהגיע לכך ובכך להגדיל את נפח הכניסות הכולל לאותו אתר.