קידום אתרים

דף הבית | פרסם כאן
 
 
 
   
 
אכסון אתרים

אכסון אתרים דמיינו לעצמכם חווה ענקית. חווה שבה יש הרבה חיות מהרבה מינים או מאותו מין. חווה שבה מטפלים בחיות הללו 42 שעות ביממה ותמיד דוא

פורסם: 5/24/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית אכסון אתרים

 

אכסון אתרים

דמיינו לעצמכם חווה ענקית. חווה שבה יש הרבה חיות מהרבה מינים או מאותו מין. חווה שבה מטפלים בחיות הללו 42 שעות ביממה ותמיד דואגים להן ולהישרדות שלהן. אכסון אתרים הוא כמו חווה כזאת- חווה של אתרים. אכסון אתרים מאפשר לאתר שלנו להמשיך ולהתקיים ועל ידי כך להמשיך ולהיות מוצג עבור כל מי שחפץ להגיע אל האתר שלנו. אתרים הפכו מזמן (מזמן- מאז מהפיכת המידע והאינטרנט) להיות פוטנציאל גדול בכל מה שנוגע לפרסום עצמי ושיווק. האפשרות לחשוף סחורה ושירותים מול עשרות אלפי אם לא מאות אלפי אנשים שמגיעים כל יום לתוך אוטוסטראדת המידע האינסופית הזאת מאפשרת לחשיפה גדולה בידיים הנכונות.

אז מה יוצר חשיפה נכונה? קודם כל מוצר טוב הוא דבר רצוי. אמנם, אפשר להצליח גם בלי והיו אנשים מעולם שעשו את זה, אבל זה יותר יעיל ויותר מוסרי שבאמת יש לך מוצר ביד.
דבר שני הוא פתיחת החנות הוירטואלית במשך כל שעות היממה ולאפשר גישה לכל מי שרוצה ומתי שהוא רוצה את זה. אכסון אתרים בא לענות על העניין השני- הוא מאפשר גישה אל אתר האינטרנט שלנו במשך כל שעות היממה ואפילו בשעות שאנשים בד"כ לא ערים בהן (אבל יש אנשים שכן). האינטרנט הפך להיות מקום שפתוח 24 שעות ביממה ומהכורסא בבית אפשר לגלוש לכל מקום ולקבל מידע, בידור ואפילו לשמור על מעגל החברים שלנו. אכסון אתרים מהבחינה הזאת מאפשר לכל זה לקרות- הוא מאפשר לאתרים להיות זמינים במשך כל שעות היום האלה ולהמשיך את העברת המידע בין מחשבים.

אכסון אתרים נותן לנו כמה דברים- קודם כל הוא מאפשר לאתר שלנו להיות זמין במשך כל שעות היממה- האתר שלנו צריך להיות מאוחסן על איזה שהוא מחשב כדי שיוכלו להעלות אותו לאינטרנט. כדי שהקבצים יוכלו להיות מועלים לאינטרנט המחשב צריך להיות דולק ומחובר לאינטרנט במשך כל הזמן שאנחנו רוצים שהאתר שלנו יהיה זמין (זאת אומרת- כל הזמן).
בעוד מחשבים פרטיים עשויים להיות דולקים במשך כל הזמן הזה עשויים להיות תקלות שאנחנו לא צופים שישביתו את האתר (כמו קפיצת חשמל או הגנה לא יעילה של הרשת). מכיוון שכך ובהתאם לזאת אכסון אתרים מספק בין השאר גם גיבויים ותיקון תקלות- אכסון אתרים טוב יעשה גיבוי כפול למערכת החשמל כדי שגם אם תקרה איזו שהיא תקלה הרשת תמשיך לתפקד וכך גם הרשת.

דבר שני הוא מהירות ההעלאה של האתר- בעוד במחשבים פרטיים קצב ההעלאה נמוך (מה שאומר שגם אם למישהו יש מהירות הורדה מהירה בבית שלו עד שהוא יקבל את המידע מהמחשב שלנו הוא כבר ירצה לגלוש לאתר אחר). אכסון אתרים מאפשר קצב העלאה גבוה וכך הופך את האתר שלנו לזמין במהירות ובקלות לכל מי שרק רוצה.