קידום אתרים

דף הבית | פרסם כאן
 
 
 
   
 
אחסון אתרים חינם

אחסון אתרים חינם אחסון אתרים חינם הוא מה שמאפשר לאתרים שעשויים להיות ברשותנו להיות פעילים וזמינים במשך כל שעות היממה לכל מי שרוצה לגשת

הראל
פורסם: 5/24/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית אחסון אתרים חינם

 

אחסון אתרים חינם 

אחסון אתרים חינם הוא מה שמאפשר לאתרים שעשויים להיות ברשותנו להיות פעילים וזמינים במשך כל שעות היממה לכל מי שרוצה לגשת אליהם ומתי שהוא רוצה לגשת אליהם.
מזמן הפכה הטענה שיש שעות פעילות נורמאליות יש שעות שינה. אנשים בימינו ישנים בשעות הבוקר ופעילים בשעות הלילה. כשסדר היום שלנו מתהפך ואנחנו רוצים בכל זאת להנות מהאפשרויות שיש בד"כ ביום, אתרי אינטרנט באים לקראתנו- אתרי אינטרנט פתוחים 24 שעות ביממה, דבר שמאפשר לנו להתעדכן, לשמור על מעגלי חברים ואפילו לשלם את החשבונות שאחרת לא היינו מספיקים לכולם (כי מקומות התשלום פתוחים רק בבקרים). דבר זה פתח צוהר להרבה אנשים לפעול דרך האינטרנט ולתת לגיטימציה לרצון שלהם להיות ערים רק בלילות.
דבר נוסף הוא שהוא יצר את האפשרות של אתרי אינטרנט להיות חנויות שפתוחות 24 שעות ביממה (כמו פיצוציות) ולאפשר לאנשים לקנות דברים ולהזמין שירותים בכל רגע נתון במשך היממה.

אחסון אתרים חינם מאפשר את היצירה של כל המערכת הזה- אחסון אתרים הוא מה שמאפשר את הפעילות והזמינות של כל אתרי האינטרנט שאחרת היו או יורדים ועולים ברגע שהמחשב של המשתמש היה נכבה או נדלק מחדש (שהרי הקבצים של האתרים אמורים להיות מאוחסנים באיזה שהוא מחשב ולמחשב צריכה להיות גישה לאינטרנט כל עוד רוצים שהאתר יהיה זמין ופעיל כדי שהמחשב יוכל להעלות את המידע אל כל מי שרוצה לגשת אל האתר) והאתר היה מועלה באיטיות מרובה, דבר שבוודאי היה גורם לתסכול אצל חלק מהאנשים (מכיוון שבעוד שמהירויות ההורדה שלנו בד"כ גבוהות מהירויות ההעלאה שדרושות לנו כדי להעלות את האתר אל הרשת בד"כ נמוכות בשרתים פרטיים).

אחסון אתרים חינם מאפשר את הפעילות של האתר שלנו וגישה לכל מי שרוצה בכך בקלות ובנוחות, והכל בחינם! האם זה באמת בחינם? ובכן, שום דבר הוא לא בחינם בעולם הזה, וגם אם זה לא עולה לנו כסף יש סיכוי טוב שזה יעלה לנו במשהו אחר. במה? זו יכולה להיות פרסומת, זו יכולה להיות התחייבות שאנחנו משלמים חלק מסוים מההכנסות של האתר, זה יכול להיות בעיקרון הכל. תלוי בסוג אחסון אתרים חינם שנתקלתם בו וכמה הם מוכנים להשקיע בכם וכמה הם רוצים בתמורה.

אחסון אתרים חינם מאפשר את הפעילות של אתרים שרוצים שיהיו זמינים במשך 24 שעות ביממה. זה הפך להיות חוק לא כתוב שאתרים אמורים להיות פעילים כל הזמן ומאפשרים לאנשים שערים גם בשעות הקטנות של הלילה כמו האנשים שפעילים בשעות "נורמליות" לגשת את האתר מתי שהוא רוצים ולקבל ממנו מה שהם רוצים.