קידום אתרים

דף הבית | פרסם כאן
 
 
 
   
 
אירוח אתרים

אירוח אתרים הפך להיות דבר רצוי לכל מי שרוצה אתר אינטרנט האם יש לכם אתר אינטרנט? האם יש לכם סחורה שאתם רוצים לשווק או שירותים שאתם רוצים

הראל
פורסם: 5/24/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית אירוח אתרים

 

אירוח אתרים הפך להיות דבר רצוי לכל מי שרוצה אתר אינטרנט

האם יש לכם אתר אינטרנט? האם יש לכם סחורה שאתם רוצים לשווק או שירותים שאתם רוצים להציע למגוון אנשים?
מאז מהפיכת האינטרנט החשיפה שיש לאתרים עבור כל אדם שמחפש זאת היא עצומה- האפשרות להיחשף גם למידע וגם לסחורה שאנשים מציעים בעזרת לחיצת כפתור אחת הפכה את שירותי האינטרנט לפוטנציאל שיווקי אדיר והרבה אנשים עסקים משתמשים בו, בין אם כתוספת לחנות שהם מציעים בעולם ה"אמיתי" (זאת אומרת- העולם הלא וירטואלי) או כעסק בפני עצמו בתוך העולם הווירטואלי.

מטבע הדברים אנחנו רוצים שהחנות שלנו תהיה פתוחה כמה שיותר זמן כדי שיותר ויותר אנשים יוכלו להגיע אליה. בעוד בחנויות רגילות זו עשויה להיות טעות מכיוון שככל הנראה יעלה לנו יותר לשלם לאיש מכירות שיעמוד בקופה מאשר הרווח שאנחנו נקבל, התשואה שאנחנו מקבלים מאתרי אינטרנט, סביר להניח, משתלמת- הרווח הוא כמעט נטו מכיוון שאין איש מכירות שצריך להחזיק וההוצאות היחידות הן תחזוקת האתר, תשלום על אירוח אתרים ותשלום על דומיין (וכמובן אמצעי שיווק ופרסום נוספים אם בכך אנחנו מעוניינים)- הפוטנציאל השיווקי הזה יצר עניין אצל הרבה אנשים שרוצים להרחיב את מעגל הלקוחות שלהם ולשווק את עצמם ליותר ויותר אנשים, וכדי שהחנות הוירטואלית הזאת תהיה פתוחה 24 שעות משתמשים בשירות של אירוח אתרים-
אירוח אתרים מאחסן את האתר על מחשב שמחובר 24 שעות ליממה לאינטרנט ובכך מאפשר גישה תמידית לאתרים שלנו. בעוד במחשבים פרטיים אולי יהיו קצרי חשמל או שלא תמיד המחשב יהיה דלוק, מחשבים של אירוח אתרים פועלים 24 שעות ביממה ומגובים בין השאר במערכת חשמלית נוספת שמאפשר זמינות של האתר גם בעת תקלה. בנוסף לכך סביר להניח שישנם אנשי שמיומנים בפתרון התקלות גם במקרה שהנ"ל קורות.

אירוח אתרים נותן לנו יתרון נוסף לעומת אירוח אתרים במחשבים הביתי שלנו- אירוח אתרים מאפשר מהירות העלאה מהירה. מה זה אומר ולמה אכפת לנו מזה? כל מה שנמצא באינטרנט מבוסס על מידע שנשלח ומידע שנקלט. בעוד להרבה אנשים יש מהירות קבלה מהירה לא לכולם יש מהירות שליחה גבוהה. נגיד שיש מישהו שמאחסן את האתר בבית שלו- אפילו שמהירות ההורדה של מי שרוצה לגלוש אל האתר עשויה להיות גדולה, מהירות ההעלאה תתקע את האתר לא משנה מה, במיוחד אם יש מספר גדול של אנשים שרוצים גישה אל האתר באותו הזמן.
כדי לאפשר מהירות העלאה גבוהה של האתר, אירוח אתרים מספק מהירות העלאה גדולה ומאפשר לכמות גדולה של אנשים להגיע אל האתר במהירות ובקלות ובכך להיות זמינים עבור האנשים שרוצים להגיע אלינו.