קידום אתרים

דף הבית | פרסם כאן
 
 
 
   
 
אחסון אתר

אחסון אתר הוא מה שמאפשר לאתר שלנו להתקיים. ישנו שוק נדל'ן דיגיטלי- שוק שהמחיר עלות שלו נמוך, החשיפה שלו היא עצומה ומסתכמת במאות אלפי אנש

הראל
פורסם: 5/24/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית אחסון אתר

 

אחסון אתר הוא מה שמאפשר לאתר שלנו להתקיים.

ישנו שוק נדל"ן דיגיטלי- שוק שהמחיר עלות שלו נמוך, החשיפה שלו היא עצומה ומסתכמת במאות אלפי אנשים שנכנסים לתוך הרשת הזאת ביום והאפשרות לנדל"ן להיות פתוח במשך 24 שעות ביממה.

תדמיינו את הקניון הכי גדול בעולם. קניון שנכנסים אליו מאות אלפי אנשים ביום וצופים במה שאתם מציגים לראווה, אם זה מה שהם מחפשים. תדמיינו שאתם נחשפים למאות אלפי אנשים וכל זה עולה לכם מחיר יחסית זול לעומת כמה שהייתם משלמים על נדל"ן אמיתי.

מהפיכת האינטרנט הביאה איתה פוטנציאל עסקי גדול בעיניי הרבה אנשים- האפשרות ליצור עסק מקוון בלי שיצטרכו לשלם לאיש מכירות, פקידה, מזכירה או כל עובד אחר חוץ ממי שאולי מתחזק את האתר (ואם זה אנחנו אז פי כמה יותר משתלם), דמי השכירות מסתכמים בכמה מאות שקלים (במקרה הכי גרוע) בשנה שעולים לנו לשריין את שם האתר שלנו ואולי תשלום של אחסון אתר והאפשרות שלנו להיות פתוחים 24 שעות ביממה מגדילה את החשיפה שלנו אפילו יותר מה שיוצר עוד מכירות ואז עוד הכנסות. מהפיכת האינטרנט יצרה את האפשרות לפעול מתוך הבית- אנחנו משלמים חשבונות דרך האינטרנט, מחפשים מידע, יוצרים חברים ואפילו מגיעים לכל אמצעי בידור שאנחנו רק רוצים.

אחסון אתר מאפשר גם לנו לפרוץ לתוך העולם הזה ולשים בו דריסת רגל. אחסון אתר הוא מה שמאפשר לכל העניין הזה של האינטרנט לפעול כמו שצריך- הזמינות של האתרים הוא שם המשחק. ישנו קוד לא כתוב שאומר שאתרים צריכים להיות זמינים לכל משתמש שחפץ בכך במשך כל שעות היממה, כל ימות השבוע וכל שבועות השנה מעתה ועד עולם (או עד שהעסק מתפרק). כדי לאפשר לאתרים האלה להתקיים במשך כל שעות היממה צריכים אחסון אתר לכל אחד מהם- אחסון אתר הוא מה שמאפשר את המשך הפעילות של האתרים ומאפשר להגיע אליהם בצורה מקוונת מתי שרק רוצים.
אחסון אתר הוא מה שמאפשר לאנשים לגלוש אל האתר שלנו ולצפות בו במהירות ובקלות.

בעוד עקרונית ניתן לאחסן אתר בתוך המחשב הפרטי שלנו יש לכך כמה חסרונות בולטים- מהירות ההעלאה של רוב הרשתות הביתיות הוא די עלוב, דבר שיוצר אתר שעולה לאט אפילו למי שיש מהירות הורדה גבוהה, במיוחד אם יש לחץ של משתמשים שרוצים להגיע לאתר באותו הזמן.
הזמינות של האתר תלויה בפעילות של המחשב- זה אומר שהמחשב צריך לפעול גם הוא 24 שעות ביממה כדי לאפשר לאתר להיות זמין במשך 24 שעות ביממה.
ודבר אחרון הוא תקלות- בעוד תקלות עשויות לקרות, בד"כ אחסון אתר יוצר גיבוי הן חשמלי והן של הקבצים כדי לאפשר לאתר להמשיך להיות פעיל למרות תקלות שעשויות לקרות, דבר שלא תמיד אפשרי במחשב הביתי.