קידום אתרים

דף הבית | פרסם כאן
 
 
 
   
 
איחסון אתרים

איחסון אתרים איחסון אתרים הוא מה שמאפשר לאתר שלנו להיות זמין לכל מי שחפץ להיכנס אליו במשך 24 שעות ביממה, בקלות ובמהירות. מה הופך איחסו

הראל
פורסם: 5/24/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית איחסון אתרים

 

איחסון אתרים  

איחסון אתרים הוא מה שמאפשר לאתר שלנו להיות זמין לכל מי שחפץ להיכנס אליו במשך 24 שעות ביממה, בקלות ובמהירות. מה הופך איחסון אתרים לדבר כל-כך הכרחי ונפוץ?

איחסון אתרים הוא מה שמאפשר לאתר שלנו להיות זמין כל הזמן. מכיוון שישנם אתרים שאנשים סומכים עליהם שיהיו זמינים כל הזמן ומכיוון שהשימוש באינטרנט הפך להיות כמעט צורך אצל אנשים מסוימים כדי לבצע פעולות שונות שאחרת היו מתבצעות בהרבה יותר זמן ואולי הרבה יותר כסף, עכשיו אתרי אינטרנט תופסים את מקומם בתוך ההתנהלות השוטפת של היום יום שלנו ומאפשרת לנו להתנהל בצורה הרבה יותר קלה ונוחה.

כדי שאתרי אינטרנט יהיו זמינים לאנשים במשך כל זמן שהם רק רוצים להגיע אליו וכדי שהם יוכלו להגיע אליהם בקלות ובמהירות יש שירותים של איחסון אתרים- איחסון אתרים מכיל את הקבצים של האתר ומעלה אותם לרשת. איחסון אתרים פועל במשך 24 שעות ביממה ומאפשר לאתר להיות זמין לאנשים במשך אותה תקופה. מכיוון שהאתרים שלנו צריכים להיות על איזה שהוא מחשב שממנו הוא מועלה אל האינטרנט, אם אנחנו רוצים שהאתר שלנו יהיה פעיל במשך כל הזמן אנחנו צריכים גם מחשב שפועל כל הזמן, ואלא אם יש לנו מחשב מספיק חזק כדי להכיל את אתר האינטרנט ולהעלות אותו כל הזמן כנראה שנצטרך לפנות לשירות של איחסון אתרים.

איחסון אתרים גם מאפשר מהירות העלאה מהירה של האתר, יחסית למהירויות העלאה שיש לרובנו בבית הפרטי. הדבר הזה מאפשר לגולשים שרוצים להגיע אל האתר מהירות גלישה נוחה ומהירה במקום תסכול רב כשהם מחכים לאתר לעלות בקוצר רוח. איחסון אתרים, בנוסף לכל אלה, גם מגבה מבחינה חשמלית את המערכת, וגם אם באיזו שהיא צורה ישנה תקלה המערכת מגובה ומאפשרת לאתר להמשיך להיות זמין ופעיל כדי שאנשים יוכלו להגיע אליו.

אתרי אינטרנט הפכו להיות חנויות. חנויות שמציגות סחורה בתור חלונות ראווה, שמציעים שירותים מקצועיים של אנשים שרוצים לפרסם ולשווק את עצמם בעוד מדיה, וזו בהחלט מדיה שאנשים יכולים להנות ממנה. מדובר פה על קניון שנכנסים אליו מאות אלפי אנשים. קניון שהוא גלובאלי ומאפשר לכל האנשים מכל העולם, עקרונית, להגיע ולראות את הסחורות והשירותים שאנחנו מציעים. מכיוון שהפוטנציאל הפרסומי הוא כל כך משמעותי והעלות היא יחסית זולה הרבה אנשים בחרו ליצור חנויות מקוונות ולו רק כדי לקבל חשיפה נוספת עבור אנשים שגולשים ממילא באינטרנט באתרים נבחרים.

הדבר הזה יצר את האפשרות, גם, שהחנות תהיה פתוחה 24 שעות (הרי זה לא עולה לנו יותר כסף, כביכול, כי את שכ"ד כבר שילמנו כששילמנו על שם דומיין)- איחסון אתרים בא לענות על הצורך הזה ומאפשר פתיחה של החנות שלנו במשך כל שעות היממה בעוד חנויות רגילות כבר מזמן נסגרו.