קידום אתרים

דף הבית | פרסם כאן
 
 
 
   
 
אחסון אתרים

לא הרבה מכירים בחשיבות של שירות אחסון אתרים מקצועי ואמין, במיוחד בעולם האינטרנט של ימינו הסובל מעומס מידע ואתרים העולים לאוויר בכל יום


הראל
פורסם: 5/24/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית אחסון אתרים

 

אחסון אתרים 

אחסון אתרים הוא דבר שאנחנו עשויים להיתקל בו אם אנחנו מעוניים ליצור לעצמנו אתר באינטרנט. האינטרנט הפך להיות מוקד שיווק שהרבה אנשים משתמשים בו כדי לפרסם את עצמם. אתרי אינטרנט הפכו להיות חנויות וירטואליות שהעלות שלהן זולה- עלות זולה להחזיק אותם, עלות זולה ליצור אותם וחסכון רב בעלויות לעומת חנות אמיתית.


בעוד בחנות אמיתית אנחנו צריכים לשלם שכ"ד, ארנונה עסקית, לשלם למוכרים שיהיו נוכחים בזמן שהלקוחות מגיעים ועוד הרבה פרטים קטנים וגדולים אחרים, בחנות וירטואלית שאנשים רואים דרך האינטרנט החשיפה היא כמעט ללא עלות- אנחנו לא משלמים למוכרים, החנות שלנו פתוחה 24 שעות ביממה והעלות של אחזקת האתר היא נמוכה יחסית לחנות אמיתית.
מהסיבה הזאת הרבה אנשים בוחרים ליצור לעצמם אתר אינטרנט כדי לשווק ולפרסם את עצמם בעולם האינטרנטי.


האינטרנט הפך להיות דבר שהוא כל כך שגרתי שכמות האנשים שנכנסת אליו ומשתמשת בו בכל יום היא פסיכית לגמרי- מאות אלפי אם לא מיליוני אנשים גולשים כל יום באתרי אינטרנט- נחשפים לפרסומות, מחפשים מידע, קונים ומחליפים ידע וסחורה. הזמינות של האנשים והחשיפה שלהם לכל מה שאנחנו אולי רוצים להציג להם הפכה לעניין אצל הרבה אנשים שמצאו את הפוטנציאל הגלום בפרסום דרך האינטרנט.


אחסון אתרים נכנס, מהבחינה הזאת, כדי לאפשר לכל זה לפעול- אחסון אתרים מאפשר לחנות הוירטואלית שלנו להתקיים במשך 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, 52 שבועות בשנה. אחסון אתרים מאפשר העלאה מהירה של האתר שלנו כדי שאנשים רבים יוכלו לצפות בו במהירות ובקלות, אחסון אתרים מספק לנו גיבוי כפול כך שהאתר שלנו ימשיך להיות זמין לאנשים לא מקרה איזו תקלה עשויה להיות- חשמלית או תקלה במידע שבאתר. אחסון אתרים מאפשר לחנות שלנו להתקיים למרות טעויות ותקלות שעשויות לקרות. למרות שזה עולם וירטואלי הוא עדיין עולם שיש בו תקלות ועל כן אם אנחנו רוצים שהאתר שלנו והחנות הוירטואלית שלנו ימשיכו לפעול אנחנו צריכים לפעול כדי שהוא יהיה זמין כל הזמן- אחסון אתרים מספק לנו את השירות הזה כשהוא נותן לנו אפשרות לאחסן את האתר שלנו בשרת חיצוני שפועל כל הזמן ויש אנשים שמתקנים את הבעיות ודואגים שהכל יפעל כשורה (ואם לא אז תעברו לשרת אחסון אתרים שכן מספק את זה).

אחסון אתרים הוא מה שהופך את הזמינות של האתר שלנו לאינסופית- בעוד בחנות אמיתית יש זמן פתיחה וזמן סגירה וזה תלוי בין השאר בכמות האנשים והכדאיות של העניין, אחסון אתרים מאפשר פתיחה של החנות שלנו וזמינות שלה במשך כל שעות היממה, בלי שום קשר לכמות האנשים שעוברים בה. אבל מכיוון שיש כל כך הרבה אנשים שגולשים גם בשעות שהם לא נמצאים בחוץ, אחסון אתרים הופך אפילו לכדאי יותר כי הוא מאפשר חשיפה ממושכת של מה שאנחנו מציעים לאנשים אחרים.