קידום אתרים

דף הבית | פרסם כאן
 
 
 
   
 
פרסום בגוגל

פרסום בגוגל פרסום בגוגל היא הדרך היחידה להצליח מסחרית ברינטרנט וכשכל עסק שני מבסס את ההצלחה העסקית שלו על הפעילות האינטרנטית - פרסום בגו

איילה
פורסם: 5/24/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית פרסום בגוגל

 

פרסום בגוגל

פרסום בגוגל היא הדרך היחידה להצליח מסחרית ברינטרנט וכשכל עסק שני מבסס את ההצלחה העסקית שלו על הפעילות האינטרנטית - פרסום בגוגל הוא לא זכות ולא פריווילגיה אלא חובה.

פרסום בגוגל הוא מהלך נחוץ כאמור עבור כל מי שיש לו איזשהיא פעילות אינטרנטית, אתרתוכן, אתרחברה, אתר מסחרי, בלוג, פורום או עמוד נחיתה אליו מגיעים דרך באנרים באינטרנט. פרסום בגוגל הוא תהליך די פשוט שהרבה חבר'ה צעירים לוקחים על עצמםללמוד ולבצע אך יחד עם זאת, למי שאין את הזמן או האהבה לתחום, יש כיום חברות רבות ועצמאים רבים אשר מציעים שירותי פרסום בגוגל תמורת תשלוםסמלי או אפילו ללא תשלום - הם מציעים פרסום בגוגל רק בתמורה לאחוזים מהרווחים.

איך לומדים פרסום בגוגל ?
ראשית כל יש כיום כמה מוסדות שונים בהם ניתן ללמוד פרסום בגוגל. בין אם זה במסגרת לימודי פרסום בכלל או ניהול רשתות, בנייה ואחזקת אתרים או קורס פרטני של פרסום בגוגל, מידי חודש נפתח קורס כזה או אחר אשר מעניק את הידע והכלים להתמודדות עם הנושא של פרסום בגוגל.
כמו כן, מנוע החיפוש גוגל בכבודו ובעצמו (כמובן שלא המנוע אלא החברה עצמה המנהלת אותו) מפרסם מידי שנה את הספר / המדריך לשימוש בגוגל וכמובן - הוראות פרסום בגוגל.

אם עוד לאהבנתם מה כל ההיסטריה סביב גוגל ולמה כולם אומרים גוגל חמש פעמים בשעה זה בגלל שהאינטרנט מלא באתרים, עמוס בתכנים ובמידע רב ומגוון ואנשים פשוט: 1. מתעצלים. 2. לא יודעים בדיוק מה הם מחפשים. או - 3. אין להם את כל הזמן שבעולם... ולכן הם נעזרים בכלי הידידותי ביותר לאיתור מידע, איתור אתרים רלוונטיים - הלא הוא מנוע החיפוש המפורסם ביותר בעולם גוגל. גוגל הוא אמנם מנוע חיפוש ראשי בעולם אבל יש לו מתחרים רבים (בין היתר איזה מנוע אחד בשם יהו... ועוד) אבל מאחר וגוגל עובד בעברית - למעלה מתשעים אחוז מהגולשים בארץ משתמשים דווקא בפלטפורמה של גוגל.

אז כשכל הגולשים דוברי העברית בעצם מתרכזים להם במנוע החיפוש שנקרא גוגל, לא היית חושב שכדאי לפנות אל הלקוחות הפוטנציאליים שלך דווקא באמצעות פרסום בגוגל? ברור שכן! למזלנו, פרסום בגוגל, אשר ללא ספק מהווה ערוץ פרסומי מהחזקים בארץ, לא רק שאינו פלטפורמה יקרה, זהו אחד הערוצים הזולים ביותרלפרסום! כן כן - פרסום בגוגל הוא הפרסום החסכוני והמשתלם ביותר. איך זה יתכן?

מאחר ומדובר על מנוע חיפוש, שיטת התשלום היא הוגנת - אתה משלם רק על הפניות שקיבלת, בין אם מדובר על כניסות לאתר הבית או כניסות לעמוד נחיתה מסויים אותו הגדרת מראש. פרסום בגוגל הוא פרסום ממוקד, אפקטיבי והוגן המשתלם לטווח ארוך.

אם פרסום בגוגל עדיין נשמע לכם מסובך וקשה, אולי אפילו ג'יבריש אז כפי שציינו תחילה, יש כיום חברות רבות וכן בעלי מקצוע עצמאיים המתמחים במתן שירותי פרסום בגוגל בדיוק עבור אנשים כמוך. בהצלחה!