קידום אתרים

דף הבית | פרסם כאן
 
 
 
   
 
בניית אתרים קוד פתוח

בניית אתרים קוד פתוח, כי עם השינויים בסביבה, צריך גם להשתנות האתר חופש הפעולה שלכם כבעלי אתרי אינטרנט הוא מרכזי. אין שום סיבה לפתוח אתר

הדס
פורסם: 5/24/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית בניית אתרים קוד פתוח

 

בניית אתרים קוד פתוח, כי עם השינויים בסביבה, צריך גם להשתנות האתר

חופש הפעולה שלכם כבעלי אתרי אינטרנט הוא מרכזי. אין שום סיבה לפתוח אתר אינטרנט אם לא כדי למלא אותו בתכנים כרצונכם על מנת שייצג אתכם נאמנה. אבל, לא כל מי שבוחרים להקים אתר אינטרנט בהכרח מבינים בכל התהליך ואז פונים לעזרה חיצונית. אם גם אתם כאלה, גם אתם מעוניינים לבנות אתר אינטרנט לא בגלל שיש לכם איזושהי אהבה לבניית אתרים, אלא כדי לקדם עסק או תכנים כאלו ואחרים לבחירתכם, תבחרו במומחה ותקפידו על בניית אתרים קוד פתוח. בניית אתרים קוד פתוח תאפשר לכם לשנות את התכנים בעתיד, אם תרצו, בניית אתרים קוד פתוח בעצם תיתן לכם את השליטה הסופית במוצר המוגמר – באתרי האינטרנט שלכם.

אם לא התבצעה בניית אתרים קוד פתוח, אתם כפופים לבחירות הראשוניות שנעשו על ידיד המתכנת, על ידי האדם שבנה עבורכם את האתרים שלכם. יכול מאוד להיות שאותן בחירות ראשוניות היו בתיאום מלא אתכם, אבל היות והידע שלכם לא מקיף בתחום, קשה להניח שבנקודה ההתחלה של החיים האינטרנטיים, היה לכם מספיק ידע כדי לקבוע החלטות שיתחמו ויגבילו את האתר שלכם לכל תקופת קיומו. יכול להיות ששנים לאחר שהוקם האתר, הידע שלכם רחב יותר ויש לכם רצון לעשות שינויים כאלו ואחרים בנראות האתר, בתכנים שלו ולהוסיף אפליקציות שלטעמכם יוסיפו ויעצימו את הרצון לגלוש באתרכם וליהנות מההיצע בו. אם לא התבצעה בניית אתרים קוד פתוח בתחילת העבודה, השינויים הללו למבנה האתר על ידיכם, לא יהיו אפשריים.

בניית אתרים קוד פתוח היא הבחירה הנכונה כאשר אתם מחליטים ליצור אתר אינטרנט מושקע שישמש אתכם בתחום העסקי לזמן רב. הגיוני שתרצו לתת לאדם אחר, העוסק בבניית אתרים קוד פתוח כמקצוע, אבל תקפידו שאכן מדובר בבניית אתרים קוד פתוח. אם לא מדובר בקוד פתוח לא תהיה לכם האופציה לשפר ולשדרג את האתר לאחר זמן. יכול להיות מאוד שהאתר שייבנה יהלום את מטרותיכם ואת חזון החברה בזמן X, אבל אין לדעת מה יהיה המצב בזמן Y ויכול להיות שאם השינוי בטעמי הלקוחות, או שינוי כיוון אפשרי שאתם תבחרו בו מבחינת מהות החברה או צורת השיווק שאתם מעוניינים לנקות בה ואשר מופיעה באתר, יגרום לכך שאתר במתכונתו הראשונית כבר לא מתאים. אם לא התבצעה בניית אתרים בקוד פתוח, אתם בבעיה.

תמיד חישבו על העתיד, העתיד יתבטא במגוון שינויים בחברה, בלקוחות ובכל מיני תחומים אחרים שעשויים להשפיע על איך שאתם מעוניינים שאתר האינטרנט שלכם יהיה בנוי. האתר שלכם ראוי שייצג אתכם בכל שלב ושלב מהחיים העסקיים שלכם ועליו להיות מסוגל להסתגל לשינויים, בניית אתרים קוד פתוח תאפשר זאת ומכאן החשיבות לבחור במומחהאש יבצע בניית אתרים קוד פתוח וכך ישאיר את הפתח לשינויים עתידיים אפשריים באתר שלכם.