קידום אתרים

דף הבית | פרסם כאן
 
 
 
   
 
בניית אתרים באינטרנט

בניית אתרים באינטרנט כיום ישנם עסקים רבים שנדרשים להקים באינטרנט כדי לחזק את הנוכחות שלהם ברשת, להציג את החברה ברשת וכדי להשתמש באינטרנט

ברוך
פורסם: 5/24/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית בניית אתרים באינטרנט

 

בניית אתרים באינטרנט

כיום ישנם עסקים רבים שנדרשים להקים באינטרנט כדי לחזק את הנוכחות שלהם ברשת, להציג את החברה ברשת וכדי להשתמש באינטרנט כפלטפורמה שיווקית. בניית אתרים באינטרנט היא כיום תחיום מפותח שמכיל מספר רב של חברות ומעצבי אתרים שעוסקים בבניית אתרים באינטרנט. לכן טווח הבחירה של מעצב או חברה שיקימו את האתר עבור העסק הוא גדול. עבודה מול מעצב או חברה העוסקת בבניית אתרים באינטרנט דומה לעבודה מול מעצבים מתחומים אחרים. ישנם כמה כללים שתקפים גם כאן בדומה לעבודה מול מעצב מטבחים למשל. חשוב לעבוד יחד עם המעצב כדי להגדיר את הצרכים של האתר שלכם ואת האופן שבו אתם רוצים שהוא יתורגם למוצר סופי.

חשוב לתכנן מראש בקווים כללים את האתר שלכם ולאחר יחד עם המעצב או איש בחברה שובנה את האינטרנט שלכם להגיע להבנה ולתכנן את האתר בפירוט רב יותר. לאחר שעשיתם זאת המעצב יוכל לפנות לעבודה על האתר שלכם.

מעבר לתכנון חשוב לדעת שבתחום בניית אתרים באינטרנט ישנם כמה דברים שחשוב להביא בחשבון לפני שיוצאים לדרך עם פרויקט בניית האתר. מעבר לתכנון האסטרטגי של האתר חשוב לדעת שלאתרים יש מערכות ניהול שונות ועל כן כדאי לעבוד עם חברה או מעצב שבונים את האתר על בסיס של תוכנה פתוחה שניתן לעבור ממנה. חשוב שתהיה אפשרות לעבור עם האתר ומערכת הניהול שלו בקלות למקום אחר. ישנן חברות שמפתחות מערכת ניהול מיוחדת עבור האתר שלכם ואחר כך קשה לעשות התאמות כאשר קוצים לעשות שינויים באתר ולעבוד עם מערכת אחרת.

בניית אתרים באינטרנט דורשת התייעצות עם המעצב לפני שאתם נותנים את האישור לבנות את אתר האינטרנט לעסק שלכם. חשוב לראות שאלתם מאמינים שהמעצב יוכל לעלות בקנה אחד עם הרצונות שלכם והשאיפות שלכם באשר לאתר שאתם רוצים להקים.  מרכיב חשוב בבחירה עם מי לעבוד כאשר בונים את האינטרנט הוא הפקטור של המחיר. מחירם של אתרים מורכבים עשוי להגיע לעשרות ומאות אלפי שקלים לכן חשוב להתאים את ההשקעה באתר למה שאתם מצפים להפיק ממנו.

מעבר לבניית אתר אינטרנט ישנן עלויות של אחזקת האתר, כלומר תשלום שנתי עבור דומיין ועלויות נוספות. חשוב לתת על כך את הדעת כאשר מתכננים את התקציב בניית אתרים באינטרנט. בניית אתרים באינטרנט יכולה להיות דבר שמחירו גמיש ונגזר מהתכונות שאנו רוצים באתר שלנו כמו גם מהחברה או מעצב האתרים שבונה את האתר. ככלל כל שיהיו באתר פונקציות רבות יותר כך מחירו יהיה גבוה יותר. לכן חשוב לתכנן זאת כך שלא נוציא כסף רב מדי על לדברים שלא דרושים לנו באתר שלנו.