קידום אתרים

דף הבית | פרסם כאן
 
 
 
   
 
בניית אתרי אינטרנט

בניית אתרי אינטרנט בשנים האחרונות עם העלייה בתפוצה ובשימוש ברשת האינטרנט שכיום מחוברים אליה מאות מיליוני בני אדם בכל רחבי העולם גדל גם מ

ברוך
פורסם: 5/24/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית בניית אתרי אינטרנט

 

בניית אתרי אינטרנט

בשנים האחרונות עם העלייה בתפוצה ובשימוש ברשת האינטרנט שכיום מחוברים אליה מאות מיליוני בני אדם בכל רחבי העולם גדל גם מספר של העוסקים בבניית אתרי אינטרנט. בניית אתרי אינטרנט הי מקצוע חדש יחסית. בניית אתרי אינטרנט הוא מקצוע צעיר מאוד, הדפדפן הראשון שאפשר גלישה נוחה יחסית באינטרנט הופץ רק ב-1995. מאז עברו פחות מ-15 שנה אך האינטרנט עבר שינויים משמעותיים מאוד. גלישה בפס רחב כמו גם מחשבים רבי עוצמה ונגישות גבוהה מאוד לאינטרנט לפחות במדינות המערב הביאה לעלייה ניכרת במספר אתרי האינטרנט.

כיום נתפסת האינטרנט כמדיום התקשורתי של העתיד והיא נמצאת בצמיחה מתמדת. כל העת מצטרפות אוכלוסיות חדשות לרשת האינטרנט ברחבי העולם. התפתחות של טכנולוגיות מסוגים שונים מאשפרת יצירה של שירותים שונים על גבי רשת האינטרנט. רשת האינטרנט היא אחד הסממנים המשמעותיים ביותר של מהפכת המידע.

יחד עם העלייה המתמדת הזו במספר האנשים הגולשים באינטרנט ובזמן שהם מבלים ברשת כמו גם הגידול העצום במספר האתרים באינטרנט גדל גם מספרם של העוסקים בבניית אתרי אינטרנט. בניית אתרי אינטרנט היא למעשה מקצוע שהעוסק מסוגל לבנות אתרי אינטרנט. אין הגדרה ברורה לכך ואין תואר אקדמי בניית אתרי אינטרנט. ניתן ללמוד את המקצוע גם באופן עצמאי מהבית תוך שימוש במידע שקיים ברשת האינטרנט. ישנן טכניקות שונות לבניית אתרים באינטרנט, חלקן מסובכות יותר וחלקן מסובכות פחות. ניתן לבנות אתרים בכמה שיטות אך יש יתרום לבעלי ידע בשפות תכנות באינטרנט ותכנות בכלל. ככל שהידע של בעל המקצוע רחב כך היכולת שלו לבנות אתרי אינטרנט איכותיים תגדל.

אם העלייה במספר אתרי האינטרנט ובדרישה לבניית אתרי אינטרנט גוברת גם הדרישה לבעלי מקצוע מיומנים בניית אתרי אינטרנט ולכן זהו מקצוע שצפוי לצמוח בעתיד ולספק פרנסה לעוסקים בו. יחד עם זאת חסמי הכניסה לתחום לפחות ברמה הממוצעת הם לא גבוהים ולכן ישנה תחרות רבה יחסית בין מעצבי ובוני אתרים. גם כאן יש יתרון לבוני אתרים מקצועיים בעלי מומחיות וניסיון אשר יכולים לספק מוצרים מעולים שעולים ברמתם על אלו של המתחרים.

ניתן ללמוד בניית אתרי אינטרנט באחת המכללות העוסקות בכך כמו כן ניתן ללמוד בניית אתרי אינטרנט באופן עצמאי. מעבר לכך ניתן ללמוד מדעי המחשב או מקצוע ולכוון את תחום העיסוק לכיוון של בניית אתרי אינטרנט.

כאמור בניית אתרי אינטרנט צפוי להיות מקצוע נדרש בשנים הקרובות ככל שמהפכת המידע תופסת תאוצה. הדרך הטובה ביותר להיכנס לתחום תהיה למידה של תואר אקדמי בתחום המחשבים והתמקצעות בבניית אתרי אינטרנט. מעבר לכך ניתן להיכנס לתחום תוך לימוד בכמה קורסים המקנים תעודה בבניית אתרי אינטרנט.