קידום אתרים

דף הבית | פרסם כאן
 
 
 
   
 
קידום אתרי אינטרנט

קידום אתרי אינטרנט להלן רשימת טיפים עבור המקדמים המתחילים רוצים לקדם את האתר שלכם? לקדם אתר זה כמובן להפוך אותו ליותר זמין עבור אנשים א

איילה
פורסם: 5/24/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית קידום אתרי אינטרנט

 

קידום אתרי אינטרנט

להלן רשימת טיפים עבור המקדמים המתחילים

רוצים לקדם את האתר שלכם? לקדם אתר זה כמובן להפוך אותו ליותר זמין עבור אנשים אשר מחפשים מידע באינטרנט ונעזרים במנועי חיפוש (כמו גוגל). אנשים לרוב מחפשים נושאים חדשים ולא מוכרים או שהם מחפשים אופציות קונקרטיות אבל הם לא יודעים איך להגיע לאתרים מסויימים. אם נניח אדם רוצה לברר על תרופה נגד צרבת שהוא לא זוכר איך קוראים לה או מה שם החברה המייצרת אז סביר להניח שהוא יכנס למנוע חיפוש ויקיש את הצירוף "תרופה לצרבת" או "תרופה נגד צרבת" או פשוט את המילה "צרבת" וכאן מתחילה התחרות האמיתית. כאן מתחילהתחרות בין כל היצרניות של תרופות קונבנציונאליות ואלטרנטיביות, של כל המרפאות הפרטיות, של כל רופא אשר מעניק טיפולים או רוצה לחשוף את הקוראים למאמר החדש שלו בנושא...

מאחורי כל צירוף עומדות אופציות רבות ברשת והתחום של קידום אתרים נועד לכוון את המערכת (את מנוע החיפוש) כך שרוב הגולשים שחיפשו את הצירוף המסויים יגיעו דווקא לאתר שלכם ולא למתחרים. קידום אתרי אינטרנט מתבצע בשני ערוצים עיקריים ועוד כמה ערוצים שוליים: להלן הדרכים העיקריות הקיימות קיום עבור מי שעוסק בתחום של קידום אתרי אינטרנט:

קידום אתרי אינטרנט באמצעות קמפיינים ממומנים: קמפיינים ממומנים הם השם המקצועי לניהול חשבונות במנועי חיפוש עבור קידום אתרי אינטרנט. על פי המודשל של קידום אתרי אינטרנט בקמפיין, כל לקוח פותח חשבון, בין אם זה באופן ישיר דרך עובדי החברה ובין אם זה באופן עקיף, באמצעות חברה חיצונית לקידום אתרים המקבלת היתר לפעול בשם האתר, כשהקונספט המרכזי הוא תשלום למנוע חיפוש עבור כל גולש פוטנציאלי. קידום אתרי אינטרנט מתבסס על הצלבה בין מילות מפתח מחופשותלאתרים הרלבנטיים כלומר שאם אנשים מחפשים סרטים חדשים - המנוע ישלח אותם לאתרים המציעים מכירת כרטיסי סרטים או כאשר לקוח מקיש את המילה סושי - המנוע ישלח אותו לאתרים של מסעדות סושי וכו'.
קידום אתרי אינטרנט באמצעות תכנים (קידום אורגני): קידום אורגני הוא קידום אתרי אינטרנט באמצעות תוכן. על ידי כתיבה מאקסימלית של תכנים רלבנטיים מנוע החיפוש ידע שכדאי לו לשלוח גולשים לאתר שלכם. אם נניח האתר שלכם עוסק בגינון, ככל שיהיו בו יותר כתבות, מאמרים, פורומים פעילים וכיו"ב, ויהיה יותר תוכן מקצועי על גינון (השקיה, שתלים, חנויות גינון, סוגי צמחים, הדברה ועוד ועוד), כך האתר יהפוך יותר ויותר רלבנטי מבחינת מנוע החיפוש והמערכת תפנה יותר ויותר אנשים פוטנציאליים לאתר.

קידום אתרי אינטרנט באמצעות שת"פים, חילופי קישורים ועוד: עוד דרך לעסוק בתחום של קידום אתרי אינטרנט, במטרה להבטיח כמה שיותר חשיפות לאתר עצמו, היא דרך של שיתופי פעולה בין אתרים, בין אם זה קישורים מאתר אחד לשני ובחזרה, בין אם זה באמצעות הפצת תכנים מקצועיים, חדשותיים ומעניינים באתרים אחרים בתמורה לקישור לאתר שלכם (זה מה שנקרא היפר לינק), כך שהאתרים האחרים נהנים מתכנים (כתבות, מאמרים, תמונות ועוד) ואתם נהנים מגולשים אשר מגיעים מאתרים אחרים הישר לאתרכם.