קידום אתרים

דף הבית | פרסם כאן
 
 
 
   
 
פורום קידום אתרים

פורום קידום אתרים פורום קידום אתרים הוא מקום מפגש לאנשים שעוסקים או רוצים לעסוק בקידום אתרים. פורום קידום אתרים מאפשר מפגש רעיוני וחברת


הראל
פורסם: 5/24/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית פורום קידום אתרים

 

פורום קידום אתרים

פורום קידום אתרים הוא מקום מפגש לאנשים שעוסקים או רוצים לעסוק בקידום אתרים.
פורום קידום אתרים מאפשר מפגש רעיוני וחברתי בין אנשים בעלי אותו תחום עניין או בעלי אותו מקצוע. קידום האתרים הפך להיות מקצוע שמבוקש, במיוחד לאחר המהפכה שהביא איתה האינטרנט ברגע שהשתלט על החיים שלנו- אנחנו קונים דברים דרך האינטרנט, מחליפים מידע דרך האינטרנט, משלמים חשבונות ויוצרים או שומרים על מעגלי חברים שלנו. האינטרנט הפך להיות פוטנציאל לכל מי שרוצה ליצור לעצמו עסק ולפרסם מוצרים או שירותים שהוא מציע ע"י חשיפת האתר שלו לאנשים מבין מאות אלפי או המיליונים שנכנסים לאינטרנט מדי יום ביומו.

כדי שהאתר שלנו יצליח אנחנו צריכים שהוא יהיה זמין עבור אנשים כדי שיוכלו להיכנס אליו. אם אנשים לא מודעים לקיומו של האתר שלנו, נפלא ככל שהוא יהיה, הם לא יכולים להיכנס אליו. אם הם לא יכולים להיכנס אליו רוב הסיכויים שהם לא יכולים להנות מהמידע שאנחנו נותנים, מהמוצרים שאנחנו מוכרים או השירותים שאנחנו מציעים, וכשאין לנו לקוחות אין לנו פרנסה.
הפרנסה שלנו תלויה בשיווק ובפרסום של המוצר שלנו- האתר. האתר, מלבד היותו הכלי שאנחנו מפרסמים דרכו ולכן צריך להיות איכותי ומעוצב, הוא הכלי שצריך להיות מוצג במרחב הוירטואלי הזה של האינטרנט. בין אם הוא מוצג מפה לאוזן באיזו שהיא צורה או שהוא משווק דרך פרסומות או שהוא מקודם באמצעים אחרים, הוא זקוק לחשיפה מסוג כל שהוא.

פורום קידום אתרים הוא פורום שמפגיש אנשים עם תחום עניין משותף- כולם רוצים להבין איך לקדם את האתרים, בין אם אלה אתרים מקוריים שלהם או של אחרים אשר הם עובדים בשבילם, ולעשות את זה בצורה היעילה והקלה (וכמובן המהירה והרווחית) ביותר שהם יכולים. פורום קידום אתרים משתף (או לפחות רצוי שישתף) רעיונות, מידע, טריקים וגימיקים שאפשר להשתמש בהם כדי לקדם אתרים בצורה יעילה ומהירה וע"י כך ליצור איזה שהוא יתרון של האתר מול המתחרים.
בעולם הוירטואלי יש תחרות שעשויה לחרוץ את גורלו של אתר מסוים כמו שהיא עשויה ליצור הצלחה לאחר. הג'ונגל הזה עשוי להיות מקום קשה לאלה שאינם יודעים איך להתמודד בתוכו, ובמקום כזה עשוי להיות טוב שיש מקום כמו פורום קידום אתרים שיוצר (או לפחות רצוי שייצור) מקום תומך כדי שיוכלו לשאול בו שאלות, לקבל בו מידע ולשתף בו מהמידע שקיבלו אנחנו כדי שהידע המשותף יגדל וכולם יוכלו להרוויח.
פורום קידום אתרים מהבחינה הזאת מאפשר לאלה שעוד לא עשו טעויות לא לעשות אותם ולאלה שעשו אותם להסביר איך לא לעשות אותם יותר. פורום קידום אתרים מאפשרים יצירה של ידע משותף שהצטבר אצל הרבה אנשים והפיכתו לדבר שאפשר ליישם.