קידום אתרים

דף הבית | פרסם כאן
 
 
 
   
 
בלוג קידום אתרים

בלוג קידום אתרים יש תחרות עצומה על גולשים באינטרנט. זה לא יאומן איזה תחרות יש כיום באינטרנט והיא רק הולכת ומתעצמת. מידי יום עולים לאינטר

איילה
פורסם: 5/24/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית בלוג קידום אתרים

 

בלוג קידום אתרים

יש תחרות עצומה על גולשים באינטרנט. זה לא יאומן איזה תחרות יש כיום באינטרנט והיא רק הולכת ומתעצמת. מידי יום עולים לאינטרנט עוד ועוד אתרים חדשים (לא על חשבון אתרים ישנים חלילה אלא "עוד" אתרים) ואילו גולשים לא מתרבים באותה כמות כך שהמשוואה משתנה על בסיס יומי. יותרויותר אתרים נלחמים על פחות או יותר אותה כמות של גולשים. נשמע קשה? זה קשה. בכדי למשוך גולשים להגיע לאתרהבית, להחשף לפרסומת שלכם או לקרוא מאמר או כתבה חיובית על החברה, חברות רבות ממש "שוברות את הראש".

אחד הערוצים שהוכיחו את עצמם ככלי שיווק יעילים לקידום מוצרים, שירותים ורעיונות הוא הכלי הבא - בלוג קידום אתרים.
בלוג קידום אתרים נראה כמו בלוג רגיל לכל דבר אך מאחוריו עומד/ת עורכ/ת בעל/ת אג'נדה (כוונות). בלוג קידום אתרים נועד להפיץ מסר באופן שלא יבלוט לעין כמו קמפיין מסחרי (באנר) אשר ברור לכולם שזו פירסומת ולכן הם לא מפנימים את המסרים. בלוג קידום אתרים הוא "הכניסה האחורית" אל ליבם של הגולשים.
בלוג קידום אתרים - מי יכול להשתמש בזה? כל מי שיש לו מסר להעביר וזמן כמובן לכתוב,לערוך, לענות שאלות הגולשים ולהתייחס להערותיהם. בלוג קידום אתרים הוא פשוט מאוד להקמה ופשוט מאוד לתחזוקה. עבור מי שרק כעת נכנס לעינייני האינטרנט, מומלץ לחפש כמה סוגים של בלוגים ברשת, ללמוד את הקונספט באופן כללי ורק אז לתכן בלוג קידום אתרים שיתאים לצרכים של הארגון שלו.

בלוג קידום אתרים - לאיזה סוגים של חברות ואירגונים זה מיועד? בלוג קידום אתרים מתאים אמנם לכל סוגי החברות והאירגונים בגדול אבל הוא בעיקר מתאים לארגונים המנסים לשווק רעיון מופשט (דעות פוליטיות וחברתיות למשל בנוגע למנהיגות המדינות, זכויות נשים, זכויות עובדים זרים, איכות הסביבה ועוד) מאשר מוצרים קונקרטיים (כמו שמפו). בעוד שאת הסוג השני (שמפו) ניתן לפרסם באמצעות באנר פשוט וכמובן בתשלום (כי לחברות המסחריות יש תקציב), ארגונים המנסים להעביר מסרים מופשטים לא נהנים מתקציב פרסום גדול ולצד זאת, מודעת אינטרנט קטנה ממש לא מספיקה להם להעביר את המסר במלואו. בלוג קידום אתרים משמש במה מרכזית להעברת תכנים מגובשים,מורכבים ואף מקום לדיון בנושאים שנויים במחלוקת.

בלוג קידום אתרים - איך מתחזקים אתזה? התשובה כבר נמצאת בגוף השאלה - מתחזקים! בלוג קידום אתרים נועד להזרים גולשים אל העמוד המדובר (בהתאם לנושאים אותם הם חיפשו במנועי חיפוש) בכדי שהם יקראו, יחשפו, יגיבו וחשוב לא פחות - ישלחו קישור לעמוד זה לכל חבריהם ברשת. בכדי שמנועי החיפוש ישלחו אנשים, הם צריכים לזהות "תנועה" שלתכנים כלומר הזנה מתמדת של תכנים. כמו כן, בכדי שהגולשים שלכם יחזרו לאותו בלוג לעיתים תכופות, חייבים לאתגר ולעניין אותם על בסיס קבוע. חשוב לזכור כי האינטרנט הוא כלי תקשורתי דינאמי וציפיות הגולשים הן שיחדשו להם ויאתגרו אותם על בסיס קבוע, אם הם יחזרו לבלוג שאהבו ויראו שאין דבר חדש מאז הביקור האחרון - זה יהיה הביקור האחרון.