קידום אתרים

דף הבית | פרסם כאן
 
 
 
   
 
יועץ קידום אתרים

יועץ קידום אתרים יועץ קידום אתרים הוא יועץ שיכול להבדיל את האתר שלנו בין הצלחה לכישלון. אולי אתם אחד מאותם אנשים שגילו את הפוטנציאל הטו


הראל
פורסם: 5/24/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית יועץ קידום אתרים

 

יועץ קידום אתרים

יועץ קידום אתרים הוא יועץ שיכול להבדיל את האתר בין הצלחה לכישלון.
אולי אתם אחד מאותם אנשים שגילו את הפוטנציאל הטון באתרי אינטרנט-= עכשיו שהאינטרנט עשה מהפיכה בעולם ניתן לעשות כמעט כל דבר דרכו- ניתן להזמין בו אוכל ומוצרים, ניתן לחפש בו ולקבל בו מידע (או כמובן- לשתף בו מידע), אפשר לשלם בו מיסים וחשבונות ואפשר לשמור על קשר עם המשפחה הרחוקה שלנו או עם חברים שיצאו לטיול. האפשרויות רבות ומגוונות ויצרו גם פוטנציאל אדיר בצד העסקי- הרבה אנשים רואים את האפשרות לשווק ולפרסם את עצמם ואת המוצרים או השירותים שהם מציעים ובכך ליצור הכנסה.
החשיפה של אתרים מסוימים וכמות האנשים שנכנסים כל יום לאינטרנט היא אדירה- אתרים פופולאריים הם בעלי כניסות של מאות אלפי או לא מיליוני כניסות (דוגמת יו-טיוב ופייסבוק).

אז מה זה בדיוק יועץ קידום אתרים ולמה הוא טוב? ככל הנראה אם בחרתם לפתוח עסק דרך האינטרנט אתם רוצים להרוויח דרכו כמה שיותר (למרות שלהרוויח משהו זו התחלה טובה). כדי שתוכלו לשרוד בעולם הקשוח הזה של האינטרנט (שאפילו שהוא מאוד נוח לנו בתור צרכנים ולקוחות הוא עשוי להיות מאוד קשה בתור בעלי עסק שרוצים רווח מכל העניין הזה) אתם צריכים שהאתר שלכם יהיה קיים. אבל מה זאת אומרת? ברור שהוא קיים! יש לו דומיין ויש לו עיצוב חדשני ומלהיב, מוצרים מדהימים ומידע שאין באף מקום אחר. ובכן, ברור שאין באף מקום אחר, כי האתר שלכם בכלל לא קיים במרחב האינטרנטי.

האינטרנט מונע ע"י מנועי חיפוש. כשאנשים רוצים מידע מסוים או מוצר מסוים הם בד"כ פונים למנועי חיפוש (בד"כ גוגל בימינו שיש לו מונופול על כל העניין הזה) ודרכו הם מקלידים מילות מפתח ומגיעים לרשימת תוצאות. על מנת שאתר מסוים יקבל כניסות הוא צריך להיות קיים באחד מהתוצאות שעולות כשמקלידים מילות מפתח מסוימות. בשביל שזה יקרה, יועץ קידום אתרים נכנס לתמונה.
יועץ קידום אתרים יכול לייעץ לנו וליצור עבורנו אתר שיכנס לתוך הרשימה של תוצאות. הדבר הזה בהחלט עשוי להקפיץ פי כמה את מספר הכניסות לאתר שלנו בכל יום וע"י כך להגדיל את הסיכויים לרווח דרך האתר. כדי שנוכל להרוויח מהאתר אנשים צריכים להיכנס אליו. כדי שאנשים יכנסו אליו הוא צריך להיות קיים בתודעה של האנשים, וכדי שהוא יהיה קיים בתודעה של האנשים הוא צריך להופיע איך שהוא ואיפה שהוא כדי שאנשים יוכלו להיכנס אליו. הצורה הכי קלה והכי נפוצה ונגישה היא פשוט להופיע בתוך תוצאות החיפוש שעולים כשמחפשים מילות מפתח מסוימות. אז אוטומטית אנשים יכולים להגיע אל האתר פשוט מהסיבה שהוא זמין להם ונמצא להם מול הפנים- זה מה שהם חיפשו וזה פשוט שם. יועץ קידום אתרים יכולים לעזור להבין באיזו צורה ואיך אפשר להפוך את האתר שלכם לפופולארי ולהופיע בתוצאות החיפוש של האינטרנט, וזה בתורו להגדיל את ההכנסה.