קידום אתרים

דף הבית | פרסם כאן
 
 
 
   
 
קידום אתר בגוגל

קידום אתר בגוגל קידום אתר בגוגל הוא השלב הקריטי ביותר של בניית אתר והעלתו לאוויר. אם לרגע חשבתם כי העיצוב הגראפי הוא החשוב או מודולים חד

איילה
פורסם: 5/24/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית קידום אתר בגוגל

 

קידום אתר בגוגל

קידום אתר בגוגל הוא השלב הקריטי ביותר של בניית אתר והעלתו לאוויר. אם לרגע חשבתם כי העיצוב הגראפי הוא החשוב או מודולים חדשניים ומתקדמים (של מסכי וידיאו, אודיאו, משחקים ועוד), אז טעיתם. לא שכל הנושאים הללו ועוד אינם חשובים הם פשוט לה "הכי" חשובים ומיד תבינו גם למה. בכדי שהגולשים יוכלו להתרשם מעיצוב האתר, לפני הגולשים יספיקו להנות מכל החידושים וההמצאות שלכם ולפני שהגולשים יעברו לקריאת החדשות והמאמרים המקצועיים באתר שלכם - הם בכלל צריכים למצוא אותו ולהכנס אליו! קידום אתר בגוגל הוא בדיוק השלב הקריטי אשר יקבע אם גולשים יגיעו אליכם או אל האתרים המתחרים.

אם לא הכפת לכם לוותר על גולשים פוטנציאליים לטובת אתרים מתחרים - מאמר זה אינו מיועד עבורכם ואתם מוזמנים לדלג. אם אתם אכן מבינים שעליכם להלחם באתרים המתחרים על כל גולש וגולש ואתם רוצים להגדיל את תנועת הגולשים באתר שלכם וכן לשמור עליהם בעתיד - אז תמשיכו לקרוא מאמר זה העוסק כאמור בנושא של קידום אתר בגוגל.

קידום אתר בגוגל - צעדים לקראת הקמת אתר: עבור מי שרק בימים אלו מתחיל לעבוד על הקמת אתר חדש או שוקל את האופציה של הקמת אתר בית, קידום אתר בגוגל מתחיל כבר בתהליך התכנון. בכדי לעבוד בערוץ של קידום אתר בגוגל, על כל הטקסטים באתר להיות כתובים בשפה אותה מנועי החיפוש, וביניהם כמובן גוגל, מבינים היינו HTML. מעבר לצורה בה הטקסט אמור להיות מוצג, חשוב לדעת כי מנוע חיפוש קורא טקסט ולא תמונות סטילס, גאפיקה, וידיאו ושמע. ככל שתרבו לכתוב תכנים טקסטואליים בשפת התכנות HTML כך מנועי החיפוש יתעדפו את האתר שלכם על פני המתחרים כאשר הגולשים יחפשו מילה או צירוף הרלבנטיים לתחומי האתר שלכם.

קידום אתר בגוגל - שידרוג אתר אד הוק: אם כבר יש לכם אתר קיים, גם אם הוא לא מקודם היטב (היינו אינו מופיע בעמוד הראשון של מנוע חיפוש או אולי אפילו לא בעמוד השני כאשר גולש מחפש מילים או צירופים הרלוונטיים לתחומי סיקור האתר כמו לדוגמא - אתר העוסק בגינון צריך להופיע ברשימת האתרים כאשר גולשים מחפשים צירופים כגון "השקית גינות פרטיות" או "לעיצוב גינות" וכיו"ב). קידום אתרים בגוגל מתבצע בשני ערוצים מקבילים: 1. תגבור הטקסט הקיים באתר, בין אם זה מידע בעמוד הבית, תוכן שיווקי, מאמרים, חדשות, מבזקים וכתבות רוחב בתוךהאתר,כשכל הטקסט מתמקד בנושא סביבו בנוי האתר. 2. ניהול חשבונות במנוע חיפוש: קידום אתר בגוגל מתבצע באופן הבא - בעלי אתרים פותחים חשבונות כשהם מצהירים שהם מתחייבים לשלם לחברת גוגל X שקלים בכל פעם שהמנוע יפנה גולשים אל האתר שלהם.

קידום אתר בגוגל - תחזוקה שוטפת: קידום אתר בגוגל הוא לא עבודה חד פעמית אם כי בניית אתר כך שיתאים לגוגל או שדרוגו הן אכן פעולות חד פעמיות. תחזוקת האתר השוטפת כוללת בדיקה תמידית ואפילו יום יומית של מצב האתר על פי מנועי החיפוש (יש להכנס למנוע החיפוש ולהקיש מילות מפתח רלבנטיות ולראות שמנוע החיפוש מפנה את האנשים הרלבנטיים אל האתר מידי יום).