קידום אתרים

דף הבית | פרסם כאן
 
 
 
   
 
קידום אתר

קידום אתר הוא מה שכל אחד מאיתנו צריך אם הוא רוצה לפרוץ את דרכו לתוך עולם האינטרנט הגדול העולם שלנו נעשה יותר ויותר מודרני וביחד עם זאת י

הראל
פורסם: 5/24/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית קידום אתר

 

קידום אתר הוא מה שכל אחד מאיתנו צריך אם הוא רוצה לפרוץ את דרכו לתוך עולם האינטרנט הגדול

העולם שלנו נעשה יותר ויותר מודרני וביחד עם זאת יותר ויותר אלקטרוני. דברים שבעבר לא היו מושגים באמצעים אלקטרוניים כעת מופעלים על ידי בינה מלאכותית או תוכנות ממוחשבות. השינוי שהביא איתו האינטרנט בכל מה שקשור למידע, סחורה והאפשרות לעסקים שינה את פני העולם (טוב, אולי הגזמתי, אבל עדיין)-
האינטרנט פתח בעיניי רבים חלון הזדמנויות לעשות את כל הדברים שבעבר לא היו אפשריים-
העברת מידע בקלות, פרסום שירותים ומכירת סחורה באמצעים אלקטרוניים בלי לזוז מהבית, בלי לשלם למוכרים ובלי להזיז עפעף.

קידום אתר מאפשר לאתר שלנו לבלוט על פני כל האתרים האחרים.
איך עובד קידום אתר ולמה? קידום אתר בפשטות זה הדרך שלנו להבליט את האתר שלנו לעומת אתרים אחרים. למה אנחנו רוצים את זה? פשוט מהסיבה שכשהאתר שלנו יבלוט מעל פני האחרים מספר הכניסות אל האתר שלנו יגדל וכך גם תגדל האפשרות שלנו להרוויח- ממכירת מוצרים, מלקוחות שרוצים את השירות שלנו או מפרסום שאנחנו מרוויחים דרכו.
איך קידום אתר עובד? בפשטות- רוב הישראלים אם לא רוב האנשים בעולם עובדים דרך מנועי חיפוש כשהם מחפשים מוצר מסוים או מידע מסוים. לאחרונה לגוגל יש מונופול על מנועי החיפוש ורוב האנשים המוחלט משתמש בהם. כדי שאתר יופיע בגוגל צריכים להיות לו דברים מסוימים שגוגל מוצא כיוקרתיים או כבעלי ערך ואז מקדם את האתר קדימה בתוצאות החיפוש.
הדבר הזה יצר אפשרות של קידום אתר שנותנת לאנשים אפשרות להקפיץ את האתרים שלהם בתוצאות החיפוש ובכך להגדיל את האפשרות שאנשים יכנסו אל האתר- התוצאות הראשונות שקופצות כשמחפשים מילות מפתח מסוימות הן אלה שרוב הסיכויים שאנשים יכנסו אליהן. מכיוון שכך ובהתאם לזאת, קידום אתר הוא בעצם לעבוד עם גוגל כדי להכניס את האתר לרשימה של תוצאות החיפוש (וכמובן שעדיף כמה שיותר קרוב למס' 1).

עולם האינטרנט פתח בעיניי אנשים רבים אפשרויות רבות ומגוונות. האפשרות להעביר מידע (כמו גם לסחור במידע), לפרסם ולשווק, למכור מוצרים ושירותים וליצור ולשמור על מעגל חברים מפה ועד קזחסטאן יצר פוטנציאל אדיר לרווח עבור אנשים מסוים. פוטנציאל כל כך גדול עד כדי כך שבעלי עסק מסוימים הוסיפו עסק נוסף דרך האינטרנט אם לא העתיקו אותו לגמרי אל האינטרנט.
קידום אתר מאפשר לאתר של האנשים שרוצים לקדם אותו להיות קיים- כל עוד הוא לא קיים בתוצאות החיפוש הרבה אנשים בכלל לא מודעים לקיומו ולכן לא יכולים לבקר בו.
קידום אתר מאפשר לנו להבליט את האתר שלנו יותר ובכך לאפשר לנו להנות מכניסות רבות יותר וכך אולי גם מהכנסות רבות יותר.