קידום אתרים

דף הבית | פרסם כאן
 
 
 
   
 
קידום אתרים

כל אחד רוצה שהאתר שלו יבלוט מעל כולם. קידום אתרים מסייע לכם לבלוט בעולם האינטרנט הרווי מתחרים, דרך מנועי החיפוש הפופולארים


איילה
פורסם: 5/24/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית קידום אתרים

 

קידום אתרים במנועי חיפוש

קידום אתרים במנועי חיפוש היא הדרך היחידה כמעט למשוך אנשים להכנס לאתר שלכם אלא אם כן האתר שלכם הוא במקרה כבר WALLA, ynet וכו', במקרה הזה אתם ממש לא צריכים לקרוא את המאמר כי אתם כבר מסודרים. עבור כל היתר - מומלץ גם מומלת לקרוא מאמר זה בנושא קידום אתרים במנועי חיפוש.

כיום, האינטרנט עמוס באתרים, מקומיים וכמובן בינלאומיים. פרט לאתרי חדשות אהובים או לפורומים ורשתות חברתיות מועדפות, אנשים לא זוכרים את הכתובתשל האתרים שהם אוהבים או שקיבלו המלצה לגביהם. חשוב שתזכרו שהגולשים הטיפוסיים שמעו ונחשפו לכל כך הרבה אתרים שאין מצב שהם יזכרו את השם ואת כל הכתובת ופרט לכך - אנשים הם עצלנים! אז מה הם עושים? נכנסים לאתר של מנוע חיפוש (גוגל למשל) ומקישים את הנושא המחופש וכאן הכל מתחיל.

מנוע חיפוש אתרים וחיפוש מידע הוא המודיעים 144 של האינטרנט וכמו שאתם צריכים להרשם שם בכדי שאנשים שרוצים ליצור איתכם קשר יוכלו לקבל את המספר, כך, כל אתר צריך להיות מוכר למנועי החיפוש על מנת שמנועי החיפוש יוכלו להמצליץ עליו. קידום אתרים במנועי חיפוש הפך להיות כלי שסייע בידי מפעילי אתרים חדשים בתחילת העשור וכיום, כי מי שמנהל לפחות אתר אחד מגלה מומחיות ומשקיע משאבים רבים באמנות קידום אתרים במנועי חיפוש כשמחצית מבעלי האתרים אף מעבירים את הטיפול באתר שלהם לחברות המתמחות בשירותי קידום אתרים מקצועיים.

הצורך בשירותי קידום אתרים הולך וגובר מידי יום עם חדירתם של עוד ועוד אתרים לרשת המקומית והגלובלית כאשר על כל נושא יש תחרות עצומה. בין אם זה אתרים חדשותיים או אתרי בריאות ולייפסטייל, אתרים לשומרי משקל או פורטלים ללימודים, יש כמה וכמה מתחרים על כל קטגוריה ומה שמכריע לטובתך או לטובת המתחרים זו ההכוונה של מנועי החיפוש את הגולשים לאתרים ה"רלבנטיים" על פי חישובי מנוע החיפוש.  קידום אתרים הוא בעצם הפיכת אתרליותר ויותר אטרקטיבי ויותר ויותר רלבנטי בעיני מנוע החיפוש. קידום אתרים באינטרנט הוא סוג של "שוחד" לשומר הסף או למכוון התנועה עם הכניסה לרשת האינטרנטית.

קידום אתרים באינטרנט זה לא איזשהו שלב חד פעמי במהלך התיחזוק השוטף של האתר אלא מדובר כאן על ערוץ אשר חייב להתקיים מרגע תכנון (אפיון) האתר על הנייר ועד לתחזוקה היום יומית שלו.

כל מי שרוצה שגולשים יגיעו לאתר שלו (והרי מי שלא רוצה תנועת גולשים לא מקים אתר!) חייב להביא בחשבון את התחרות על הגולשים, הן התחרות הקשה הקיימת כיום והן את התחרות שעוד צפויה בעתיד (על פי מחקרים, רק למחצית מבתי העסק בישראל יש אתרי בית והתחזית היא כי עוד מאות אתרים יתווספו לרשת המקומית בטווח חמש עדש השנים הבאות). קידום אתרים הוא ממש לא בגדר המלצה אלא בגדר חובה עבור כל אתר בעיקר עבור אתרים חדשים, אתרים נישתיים או אתרים אשר יש להם הרבה מתחרים מבחינת התוכן והפלטפורמה. אז לא משנה אם עוסקים בעבודת קידום אתרים אצלכם ישירות או שאתם מעבירים הביצוע לחברת קידום אתרים מקצועית - העיקר שהאתר יקודם בהקדם.