קידום אתרים

דף הבית | פרסם כאן
 
 
 
   
 
קידום אתרים

יועץ קידום אתרים יועץ קידם אתרים הפך להיות האדם הראשון אליו פונים כאשר רק חושבים על בניית אתר, כל סוג של אתר וכמו כן, יועץ קידום אתרים ה

איילה
פורסם: 2/24/2011

מאמר זה שייך לקטגוריית קידום אתרים


יועץ קידום אתרים 

יועץ קידם אתרים הפך להיות האדם הראשון אליו פונים כאשר רק חושבים על בניית אתר, כל סוג של אתר וכמו כן, יועץ קידום אתרים הוא בעל המקצוע אליו פונים כאשר רוצים לשפר את ההישגים של אתר קיים אשר לא מצליח להתקדם במנועי החיפוש או כאשרמעלים את רף הציפיות מהאתר (מעלים את היעדים).  אז מיהו אותו יועץ קידום אתרים ומה בדיוק יש לו להציע לכל אותם מנהלי אתרים במודלים שצויינו? כל זאת ועוד במאמר הבא בנושא יועץ קידום אתרים.    

יועץ קידום אתרים בשלבי תכנון אתר:

כבר בשלב בו מתכננים אתר בין אם זה אתר בית של חברה או ארגון, אתר סחר אלקטרוני, אתר תוכן או אתר חדשונתי, כבר בשלבי תכנון ואפיון האתר חשוב לפנות אל יועץ קידום אתרים שכן הוא זה שיכול להנחות אתכם כך שתבנו אתר וממשך משתמש בצורה נכונה, צורה נכונה היא כך שמנוע החיפוש יקרא את האתר, יסווג אותו כאתר שכדאי להמליץ אליו לגולשים המתעניינים בתחום העיסוק שלו ואכן תתבצע התקשורת בין הגולש לאתר באמצעות מנוע החיפוש. יועץ קידום אתרים מבין איך אתר מקודם אמור להראות, כמה חומר הוא אמור להכיל והכי חשוב - יועץ קידום אתרים יודע בדיוק איך אמור להראות החומר המקצועי הנמצא באתר - תוכן האתר, מילות מפתח, מילים וביטויים, מונחים מקצויים ועוד. יועץ קידום אתרים בשלב של בניית האתר יחסוך לכם זמן וכסף בהמשך, כאשר תהיו מעוניינים לקדם את האתר צעד אחד קדימה לכיוון של קמפיינים במנועי החיפוש, התשתית של קידום אתרים בצורה אורגנית (באמצעות הטקסט עצמו) כבר תהיה מוכנה וזאת תודות לאותו יועץ קידום אתרים.

יועץ קידום אתרים כאשר לא מרוצים מהישיגיו של אתר ברשת האינטרנט:

בין אם האתר נהנה מתנועה ערה של גולשים בעבר ורק לאחרונה אתם מבחינים בירידה הדרגתית או ירידה דראסטית ובין אם האתר מעולם לא הצליח למשוך כמות גולשים מספקת, בכדי להצדיק את ההשקעה באתר ובכדי להוות עוד ערוץ מסחרי אשר יסייע לחברה או לארגון לגדול ולצמוח, יועץ קידום אתרים הוא האדם אליו כדאי לפנות בשלב זה. אנשים רבים עושים טעויות חמורות כאשר במקום לפנות אל יועץ קידום אתרים ישירות, הם מתחילים לשפצר את האתר בעצמם, היינו פונים למעצב, למומחה מיתוגי, לעורך תוכן חדש ועוד. יועץ קידום אתרים הוא הוא זה שינחה אתכם איך לשדרג ולשפצר את האתר כך שהוא יצליח במנועי חיפוש שכן לא משנה עד כמה תשקיעו בעיצוב מחדש של האתר - אם הגולשים לא ימצאו אותו ברשת - הם לא יוכלו להנות מהעיצוב החדש ו/או מהתכנים החדשים. 

יועץ קידום אתרים כשמעלים את רף הציפיות מהעאתר או מחליטים להרחיב את קהלי היעד:

בכל מקרה בו מחליטים לעשות מיתוג או מתיחת פנים לאתר ובין היתררוצים למשוך אליו קהלים חדשים. אם עד כה בעיקר גברים נהגו לגלושבאתר פיננסי ומטרת הנהלת האתרהינה למשוך גם נשים - זה הרחבת קהלי היעד. חשוב לפנות אל יועץ קידום תארים בכדי להצליח להריץ קמפיינים נכונים במנועי החיפוש בכדי לעמוד באתגר החדש.