קידום אתרים

דף הבית | פרסם כאן
 
 
 
   
 
אוטומציות קידום אתרים לחיסכון בעבודה ידנית

 אוטומציות נועדו לכל מי שמתעניין בהכנת קמפיינים במינימום מאמץ, תוך צמצום משמעותי של העבודה הידנית עליהם. הדבר מתבטא בשיום מאמרים, בשיום מילות מפתח עבורם, בהכנת מודעות ממומנות ובכל כלי עזר אחר שקשור להרמת קמפיין ונדרשת עבודה פיזית לבצעו.


פורסם: 7/16/2023

מאמר זה שייך לקטגוריית קידום אתרים

 

אוטומציות קידום אתרים לחיסכון בעבודה ידנית

אוטומציות נועדו לכל מי שמתעניין בהכנת קמפיינים במינימום מאמץ, תוך צמצום משמעותי של העבודה הידנית עליהם. הדבר מתבטא בשיום מאמרים, בשיום מילות מפתח עבורם, בהכנת מודעות ממומנות ובכל כלי עזר אחר שקשור להרמת קמפיין ונדרשת עבודה פיזית לבצעו. כיצד כלי אוטומציה חוסך, הלכה למעשה, בעבודה הפיזית? מערכת CRM מתקדמת יכולה לתת מענה לסוגיות אלו, כלי ניטור חיצוניים ועוד.

הכלי נועד לשרת את חברות הקידום כדי להפחית מנטל העבודה הפיזי

כאשר אדם בודד מקים לעסק שלו קמפיין או 2 זה לא יצביע על הבדל מאד גדול אם יבחר להשתמש בכלי האוטומציה, אם לאו. בחברת קידום העסק שונה לחלוטין כי מדובר לא רק על הקמפיין של עסק מסוים אלא על עוד מאות קמפיינים בשבוע המייצרים משרה מלאה כמעט לכל עובד בחברה. על מנת להימנע מעודף עבודה בלתי רצוי ולא נחוץ, נדרש כלי אוטומציה שעושה סדר ומקבע את החלק הפיזי של העבודה, שהוא בעיקר חלק-הכנה, תחתיו, ומאפשר לכם להתמקד בעיקר במהות של הקידום.

פעולות עזר שכלי האוטומציה מבצע עבור לקוחות חברות הקידום

חיבור מילות מפתח, כולל מספור שלהן ושיוך לשמות גנריים כלשהם (מרחק בק"מ, שמות של ערים, שעות ביצוע העבודה או כל דבר אחר שמילת המפתי שנבחרה לתחום העיסוק של העסק יכולה להתמזג עמו), חיבור מודעות על בסיס תבנית ידועה מראש עם תמונה ומלל וכל פעולת הכנה אחרת, כולל מתן שמות לקבצי המאמרים של אותו פרויקט. פעולות עזר אלה פוטרות אתכם בעיקר מעבודות הכנה סיזיפיות אבל לא מאיינות לחלוטין עבודה על הקמפיין. מדובר על כלי שמטרתו היא לחסוך במשאבי זמן ולהביא אתכם להתרכז אך ורק באסטרטגיה הקידומית של הלקוח שלכם, בעוד החלק הפיזי התשתיתי מוכן על ידי אוטומציות.

חיסכון של דקות עבודה ארוכות על קמפיינים של לקוחות

בזכות כלי אוטומציות אלה, אתם, בתור חברות קידום, נהנים מחלוקת זמן נכונה, מריכוז עיקר המאמץ בנושאים מחשבתיים ולא כאלה שהתכלית שלהם היא עבודה סיזיפית ועל כן אתם זוכים לפנות זמן בעיקר לעצמכם וליעדי העבודה המשמעותיים שלכם. חיסכון בזמני עבודה בא ליידי ביטוי במסכים שונים של מערכת CRMהנותנת התרעות, מקצרת תהליכים ועוד. לכן, אם אתם בסייקל קידומי של עשרות לקוחות, חשוב ללוות את שגרת עבודתכם עם אוטומציות מתאימות שיאפשרו לכם להגיע למאמרים ולמודעות בקלות ולהתרכז בעיקר בפיקסל, בהטמעות ובמהלכים החכמים שיביאו לקידומו של הלקוח אותו אתם משרתים. בדרך זו אתם יוצאים כשידכם על העליונה, תוך חיסכון משמעותי במשאבי זמן יקרים ותיעולם לטובת שדרוג הלקוח שלכם כישות מקודמת באינטרנט.